Gå til innhold

Hvor gammel var du da du føllførte utdannelsen?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Huff, sånt er slitsomt! ;p

Jeg har ganske mange jeg bare må lukke øra for også, som

1. Allerede nevnte punkt med studielån, men lite studier..;) (Av fruktbar karakter)

2. En gang jeg ble aldeles svinefull på akevitt i et seriøst bursdagselskap for en tante av meg (Det brukes faen meg mot meg _fortsatt_, under gitte omstendigheter, der annet laguna-upoulært allerde luftes! ;D)

3. Ting pappa har gitt til meg som jeg ikke vet hvor er.

4. Min manglende evne og vilje til å interessere meg for å lære å kjære bil.

5. At det har kommet frem at jeg innimellom liker å kjøpe litt dyre ting selv om jeg har innmari lite penger.

6. At jeg skal ha sagt frisinnede ting om både legalisering av hasj og annet på facebook. Det har jeg sikkert gjort også, men pappa kommer ikke over det..;p Han mener at jeg forsåvidt godt kan mene det, men han legger seg noe jævlig i hva jeg ytrer offentlig. Jeg har truet med avsluttet facebook vennskap ørten ganger.

7. Den gangen jeg stakk av i et år for å jobbe svart og ha kul kjæreste i USA.

8. Alt jeg har gjort tidligere, egentlig.

9. At jeg ligner for mye på min mor og min bror, og for lite på pappa. (Synes han)

Sånn helt for eksempel. Det er MYE å ta av! ;D

''2. En gang jeg ble aldeles svinefull på akevitt i et seriøst bursdagselskap for en tante av meg (Det brukes faen meg mot meg _fortsatt_, under gitte omstendigheter, der annet laguna-upoulært allerde luftes! ;D)

''

Bare å glede seg til svigermor får vite om dette i bryllupet!

Fortsetter under...

mariaflyfly

Huff, sånt er slitsomt! ;p

Jeg har ganske mange jeg bare må lukke øra for også, som

1. Allerede nevnte punkt med studielån, men lite studier..;) (Av fruktbar karakter)

2. En gang jeg ble aldeles svinefull på akevitt i et seriøst bursdagselskap for en tante av meg (Det brukes faen meg mot meg _fortsatt_, under gitte omstendigheter, der annet laguna-upoulært allerde luftes! ;D)

3. Ting pappa har gitt til meg som jeg ikke vet hvor er.

4. Min manglende evne og vilje til å interessere meg for å lære å kjære bil.

5. At det har kommet frem at jeg innimellom liker å kjøpe litt dyre ting selv om jeg har innmari lite penger.

6. At jeg skal ha sagt frisinnede ting om både legalisering av hasj og annet på facebook. Det har jeg sikkert gjort også, men pappa kommer ikke over det..;p Han mener at jeg forsåvidt godt kan mene det, men han legger seg noe jævlig i hva jeg ytrer offentlig. Jeg har truet med avsluttet facebook vennskap ørten ganger.

7. Den gangen jeg stakk av i et år for å jobbe svart og ha kul kjæreste i USA.

8. Alt jeg har gjort tidligere, egentlig.

9. At jeg ligner for mye på min mor og min bror, og for lite på pappa. (Synes han)

Sånn helt for eksempel. Det er MYE å ta av! ;D

''2. En gang jeg ble aldeles svinefull på akevitt i et seriøst bursdagselskap for en tante av meg (Det brukes faen meg mot meg _fortsatt_, under gitte omstendigheter, der annet laguna-upoulært allerde luftes! ;D)''

Nå lo jeg ordentlig godt her! Alldeles svinefull var en meget elegant formulering. Kanskje du skulle bli skribent og glede din gamle far? ;)

''8. Alt jeg har gjort tidligere, egentlig.''

Du får bare være overbærende og spørre ham om ikke det er flott at du nå har blitt så voksen og klok sammenligna med hva du var tidligere ;)

Jeg er visst fortsatt ikke ferdig. Trodde jeg var ferdig nå, det har jeg forresten trodd mange ganger før, men så har jeg jammen søkt meg inn på noe fra høsten av igjen. Jeg tror faktisk jeg kan ende opp med å bli ganske klok før jeg ligger i grava.

Da jeg var ferdig med min første utdannelse var jeg 28 år. Nå er jeg snart ferdig med min andre utdannelse, og jeg er 40.

Og så har jeg veldig lyst til å ta en 2-årig videreutdannelse. Vet ikke når jeg får startet, men ser ikke for meg at jeg er ferdig med den før jeg nærmer meg 45.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...