Gå til innhold

Kjempebyll i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest byll i underlivet

Igjen har eg fått en kjempebyll i underlivet. Så nå går jeg bare å venter på at den skal bli "moden" så den sprekker. Forhåpentlig gjør den akkurat det...men det hender jeg må innlegges og få tatt denkirurgisk...og det er jeg lite lysten på. Jeg tåler nemlig ikke spinalbedøvelse. Jeg får enorm spinalhodepine etterpå. Så en slik seanse krever 2-3 uker i senga.

Ikke skjønner jeg hvorfor jeg igjen og igjen skal plages med dette heller! Noen andre som har noen råd, eller som har det sommeg?

Det væsker litt ut av den, så jeg har et håp om at den skal sprekke av seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362925-kjempebyll-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Hmm..det har jeg ikke tenkt på.. hva ahr jeg spist i det siste...

Takk for tipset!!

Jeg lider av det samme. Det er arvelig og ikke noe du kan gjøre for å bekjempe dem, bortsett fra langvarig antibiotikakur eller smertefull operasjon...

Det kalles hidrosadenitt, så kan du slå opp på nettet og se om det passer for deg!

Gjest byll i underlivet

Jeg lider av det samme. Det er arvelig og ikke noe du kan gjøre for å bekjempe dem, bortsett fra langvarig antibiotikakur eller smertefull operasjon...

Det kalles hidrosadenitt, så kan du slå opp på nettet og se om det passer for deg!

Antibiotika har aldri hjulpet, dessverre. Så det ender alltid opp med å få hull på svineriet, enten at jeg tvinger en lege til å skjære, at det går hull selv, eller jeg må inn på et sykehus.

Dette er andre gangen på under ett år, så jeg VIL ikke!!! Je ghadde tenkt å reise bort også, men det ser ut til at jeg bare kan glemme nå... Hvor ofte har du det?

Har du alltid hatt det? Og hva i all veden er det som gjør det?

Gjest byll i underlivet

Nå har jeg lest litt om det, og det ser faktisk ut til at det passer perfekt! Skal jammen si til kirurgene neste gang, at de kan fjerne svettekjertler!

Skal jammen skrive det ut og ta det med meg!

Er bare sååå lei av dette, er så ødeleggende for så mye!!!

Takk skal du ha!

Annonse

hidi, the scorpion

Antibiotika har aldri hjulpet, dessverre. Så det ender alltid opp med å få hull på svineriet, enten at jeg tvinger en lege til å skjære, at det går hull selv, eller jeg må inn på et sykehus.

Dette er andre gangen på under ett år, så jeg VIL ikke!!! Je ghadde tenkt å reise bort også, men det ser ut til at jeg bare kan glemme nå... Hvor ofte har du det?

Har du alltid hatt det? Og hva i all veden er det som gjør det?

Tror hovedsaken er arv. men det spiller jo ingen rolle når man først har fåttt det.

Husker ikke helt når det begynte, kanskje ti år siden eller mer....

Jeg er ekstremt rammet, og kanskje etterhvert vil jeg opereres, men da fjerner de all dårlig hud, og det kan gå ganske langt ned.

Gå til fastlegen din, får du ikke klare svar fra h*n, så søker du ny fastlege!

Problemet, er alvorlig og kronisk.

Gjest byller under armen

Jeg var plaget av slike i armhulene, på begge sider, hyppig og utrolig smertefullt!

Den som var verst hos meg var mer eller mindre hoven hele tiden, og til slutt ble jeg operert. Fikk "bare" lokalbedøvelse, og de gikk relativt dypt (så jeg fikk noe å sove på samtidig, men da bare sovemedisin og ikke narkose). Snittet resulterte i 5 sting, såvidt jeg husker.

Poenget mitt, da, var at dette syntes å være "alle kulers mor", for etterpå har jeg vært helt bra. Ikke antydninger engang, og det er nå 3,5 år siden operasjonen. Og jeg hadde kul(er) hele tiden, ikke av og på.

Helt herlig, og jeg skjønner at du plages!

Du kan ikke spørre om de kan gi deg en annen form for bedøvelse når de tar operasjonen? Spinalhodepine er skrekkelig smertefullt, har jeg hørt, helt invalidiserende. Det skal man jo ikke trenge å få i disse dager.

Ønsker deg all mulig lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...