Gjest nemlig hemlig Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Jeg er en mann, pga medisin og personlighet, samt lavt stoffskifte, så har jeg libido som en tørrfisk. Jeg savner å være forelsket, ha sex og alt det der. Jeg kan få det til, da jeg ikke ser så værst ut, men jeg får ikke lysten, gleden. blæh, så lei jeg er av å være schizo.. 0 Siter
Gjest Schizofren eller ei? Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Er du schizofren (eller mente du det mer som et uttrykk?)? Tror du i tilfelle at det er sykdommen eller medisinene som legger en demper på lysten? Jeg stiller også i tørrfisk kategorien og er usikker på hva som er høna og hva som er egget. 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Er du schizofren (eller mente du det mer som et uttrykk?)? Tror du i tilfelle at det er sykdommen eller medisinene som legger en demper på lysten? Jeg stiller også i tørrfisk kategorien og er usikker på hva som er høna og hva som er egget. ja, jeg er schizofren. Høna eller egget ja, det er spørsmålet 0 Siter
Axcia Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 ''så har jeg libido som en tørrfisk.'' *LOL* Sorry ;-p 0 Siter
tjohei Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Kanskje det kan hjelpe med et massasjeapparat? Du får kjøpt rimelige massasjeapparater for hele kroppen i elektriske butikker. Jeg synes det hjelper og har selv slitt med lyst:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.