Gjest bølger Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Jeg blir litt redd når jeg leser om slike bivirkninger. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2011/04/04/kobler-antidepressiva-til-/index.xml 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Dette tar jeg med ro så lenge det ikke er mer spesifikt enn "antidepressiva". De er så forskjellige, at det virker usannsynlig at de alle skal ha denne bivirkningen. Derimot vet jeg mye om bivirkninger og økt dødelighet av å ikke behandle depresjoner. 0 Siter
Gjest undrerseg Skrevet 8. april 2011 Skrevet 8. april 2011 Dette tar jeg med ro så lenge det ikke er mer spesifikt enn "antidepressiva". De er så forskjellige, at det virker usannsynlig at de alle skal ha denne bivirkningen. Derimot vet jeg mye om bivirkninger og økt dødelighet av å ikke behandle depresjoner. Hvordan kan de vite at det er uavhengig av depresjon (eller annen sykdom). Har man testa ut antidepressivum på friske?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.