Gjest bølger Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Vanlig mat, men bare i mindre mengder. 0 Siter
lealaus Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Vanlig mat, men bare i mindre mengder. Det første jeg gjør, er å legge fra meg intensjonen om å bli slank. Når jeg så greier å la være å tenke på vekt, spiser jeg vanlig fullverdig kost - mye variasjon: rødt kjøtt, kyllingkjøtt, for ikke å snakke om fisk i ulike varianter - alltid rikelig med grønnsaker, innimellom i stedet for potet/pasta/ris. Gjerne en bitteliten iskule etter middag for da demper jeg søtsuget. Jeg spiser brødmat en eller to ganger om dagen - lunsj/frokost, gjerne en kornblanding mot kvelden. Dessuten bruker jeg ikke lett-produkter (bortsett fra rømme og melk) - i mange år spiste jeg lettprodukter, men fikk meg en aha-opplevelse da jeg flytta sammen med en fyr og gikk over til hel-produkter - da raste jeg ned i vekt, gitt. I tillegg har jeg alltid frukt framme og putter i meg det om søtsuget skulle bli framtredende. Men det viktigste for meg er igrunn å fjerne ordet "slanking" fra hodet mitt og leve litt avslappet, men dog sunt, i forhold til maten. Det gjør selvfølgelig ingenting å ha et visst aktivitetsnivå heller... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Det første jeg gjør, er å legge fra meg intensjonen om å bli slank. Når jeg så greier å la være å tenke på vekt, spiser jeg vanlig fullverdig kost - mye variasjon: rødt kjøtt, kyllingkjøtt, for ikke å snakke om fisk i ulike varianter - alltid rikelig med grønnsaker, innimellom i stedet for potet/pasta/ris. Gjerne en bitteliten iskule etter middag for da demper jeg søtsuget. Jeg spiser brødmat en eller to ganger om dagen - lunsj/frokost, gjerne en kornblanding mot kvelden. Dessuten bruker jeg ikke lett-produkter (bortsett fra rømme og melk) - i mange år spiste jeg lettprodukter, men fikk meg en aha-opplevelse da jeg flytta sammen med en fyr og gikk over til hel-produkter - da raste jeg ned i vekt, gitt. I tillegg har jeg alltid frukt framme og putter i meg det om søtsuget skulle bli framtredende. Men det viktigste for meg er igrunn å fjerne ordet "slanking" fra hodet mitt og leve litt avslappet, men dog sunt, i forhold til maten. Det gjør selvfølgelig ingenting å ha et visst aktivitetsnivå heller... Meget bra innlegg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.