Gå til innhold

tv med innebygget videospiller, søppel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel tv med innebygged videospiller. Jeg kjøpte den for over ti år siden. Først nå har jeg fått en større tv.

Vet dere om noen som kan ha glede av denne tv’n? Eller går den rett i søpla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å legge den ut som gratis på finn.no, men jeg er skeptisk... Har en lignende TV og tror den havner på dynga...

Skrevet

Jeg byr 10 k.

Du får gratis, eller kanskje jeg bør betale noen for å få fjernet den?;)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Sett inn en gratisannonse på Finn.no under gis bort, så dukker det sikkert opp en eller annen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du får gratis, eller kanskje jeg bør betale noen for å få fjernet den?;)

Sett den ut i gaten, så er det sikkert noen som stikker av med den. Sånn pleier jeg å kvitte meg med skrotet mitt.

Skrevet

Ikke usannsynlig at noen vil ha den hvis du gir den bort på finn.no, spesielt hvis det er en liten tv skulle jeg tro.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ikke usannsynlig at noen vil ha den hvis du gir den bort på finn.no, spesielt hvis det er en liten tv skulle jeg tro.

Når skulle du tro det? Skal du tru det? Eller har du trodd det?

Skrevet

Når skulle du tro det? Skal du tru det? Eller har du trodd det?

Ja, det kan du lure på :-)

Skrevet

Sett den ut i gaten, så er det sikkert noen som stikker av med den. Sånn pleier jeg å kvitte meg med skrotet mitt.

Det hjelper ikke å sette noe ut her, ingenting forsvinner. En venninne hadde en nabo som tok alt hun satte utforbi huset, så da slapp hun frakte det bort.

matildes mor
Skrevet

Kanskje en barnefamilie?? Min mellomste fikk nettopp en slik "gammel" tv med video på rommet sitt(8år). Da fant hun frem alle de gamle disney videoene som storesøster hadde hatt når hun var liten. Stor suksess hos oss ihvertfall.

Gjest luftslott
Skrevet

Om du gir den bort gratis er det helt sikkert noen som vil ha! Vi la ut en gammel tv og ble kvitt tv-bordet i samme slengen, på under 6 timer... Bare husk å skriv "må hentes" i annonsen

Gjest prust
Skrevet

Legg den ut gratis på finn.no eller lever den på gjenvinnningsstasjonen i kommunen din.

Skrevet

Om du gir den bort gratis er det helt sikkert noen som vil ha! Vi la ut en gammel tv og ble kvitt tv-bordet i samme slengen, på under 6 timer... Bare husk å skriv "må hentes" i annonsen

''Bare husk å skriv "må hentes" i annonsen''

*nikker*

Jeg gidder virkelig ikke pakke inn tingene som skal gis bort og drasse det med til posten, selv om den som skal ha det dekker portoen. Jeg har opplevd forslag om nettopp det. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...