Gå til innhold

tv med innebygget videospiller, søppel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sett den ut i gaten, så er det sikkert noen som stikker av med den. Sånn pleier jeg å kvitte meg med skrotet mitt.

Det hjelper ikke å sette noe ut her, ingenting forsvinner. En venninne hadde en nabo som tok alt hun satte utforbi huset, så da slapp hun frakte det bort.

Annonse

Om du gir den bort gratis er det helt sikkert noen som vil ha! Vi la ut en gammel tv og ble kvitt tv-bordet i samme slengen, på under 6 timer... Bare husk å skriv "må hentes" i annonsen

''Bare husk å skriv "må hentes" i annonsen''

*nikker*

Jeg gidder virkelig ikke pakke inn tingene som skal gis bort og drasse det med til posten, selv om den som skal ha det dekker portoen. Jeg har opplevd forslag om nettopp det. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...