Gå til innhold

QUIZ: Hvilken historisk personlighet er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• frosken

3

• nick

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Adolf Hitler

Au da! Du er en av tidenes mest beryktede diktatorer. Det er ikke noe du heller vil enn å regjere i hele verden. Du har dine særdeles klare idéer om hvordan verden bør se ut, og du er ikke redd for å gjøre hva som helst for at de skal bli virkelighet. Skremmende nok er du også svært karismatisk og en god leder. Bør vi være redde?

Adolf Hitler

Au da! Du er en av tidenes mest beryktede diktatorer. Det er ikke noe du heller vil enn å regjere i hele verden. Du har dine særdeles klare idéer om hvordan verden bør se ut, og du er ikke redd for å gjøre hva som helst for at de skal bli virkelighet. Skremmende nok er du også svært karismatisk og en god leder. Bør vi være redde?

Nei, nei, nick. Det der var ikke bra ;o)

Jeg må slutte å henge meg på slike tester:

''Jesus Kristus

Du er verdens og menneskehetens frelser! Du er godhet og renhet inkarnert, og du kommer til å redde oss alle ved din egen selvoppofrelse. Stort bedre historisk parallell kan man vel ikke få!

21.63% falt innenfor denne kategorien.''

Du store alpakka, det er godt at jeg ikke er religiøs...

Gjest Elextra

Ja, ja

''Napoleon

Du er en av tidenes mest kjente hærførere. Du er en ypperlig strateg og en stor leder. Ditt liv vil være fylt av stor fremgang, men desverre vil du til slutt tape alt og dø i ensomhet. Beklager, skulle virkelig ønske det kunne ende annerledes...

''

Gjest Elextra

Adolf Hitler

Var det barten som gjorde det?

Annonse

Gjest prust

Ha - jeg ble Einstein :-)

Albert Einsten

Du er et av historiens største genier. Dine tanker går høyt over hodene på de fleste andre i din samtid. Sannsynligvis kommer du til å revolusjonere måten vi ser på verden for alltid før din tid er omme. Men alt er relativt, er det ikke?

8.72% falt innenfor denne kategorien.

Albert Einsten

Du er et av historiens største genier. Dine tanker går høyt over hodene på de fleste andre i din samtid. Sannsynligvis kommer du til å revolusjonere måten vi ser på verden for alltid før din tid er omme. Men alt er relativt, er det ikke?

Jeg også. Tror det var et "snilt" resultat. Jeg er nok glup, men ikke SÅ glup.

Annonse

Albert Einsten

Jeg ble også Einstein, men er nok enig med laban i hennes kommetarer til testresultatet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...