Gå til innhold

FU: Skulle du ønske vi levde i steinalderen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, virkelig ikke. Syns du ikke du ser oss Dolere karve på fjellveggene rundt omkring bortover for å utveksle meninger? Noe tungvint.

Skrevet

Nei, der tror jeg at jeg hadde kommet til uhyggelig kort :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, hjelpes. Hva skulle jeg gjort der???

Sanke bær og lage pervo-helleristninger. :-)

Skrevet

Å..*skuffa* Jeg trodde vi fortsatt kunne sanke bær og lage pervo helleristninger..

*gjemmer meiselen bak ryggen*

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Tja...sett filmen Ildkrigen fra 1981? På en av de første scenene, med dama som står med baken i været og vasker seg, ser det i alle fall ut til at det var lettvint å være mann:-)

Skrevet

Ja, jo...:)

Skrevet

Tja...sett filmen Ildkrigen fra 1981? På en av de første scenene, med dama som står med baken i været og vasker seg, ser det i alle fall ut til at det var lettvint å være mann:-)

Den filmen har jeg ikke sett, men jeg husker godt at venner fortalte om akkurat den scenen;-)

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Den filmen har jeg ikke sett, men jeg husker godt at venner fortalte om akkurat den scenen;-)

Yes, den scenen har svidd seg fast. Resten av den lange filmen må jeg innrømme å ikke huske noen ting av.

Gjest segunda
Skrevet

Menneskene ble neppe så gamle som jeg er nå på den tiden. Jeg har ingen ønsker om fortiden eller fremtiden. Jeg lever her og nå.

Skrevet

Haha, den scenen har mannen min fortalt om gjentatte ganger også!

Skrevet

Nei, da hadde jeg nok ikke blitt mange dagene gammel.

Jeg hadde problemer med næringsinntaket som nyfødt og måtte på sykehus. Tror nok jeg hadde blitt blå og stille ganske fort hvis vi hadde bodd under en heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...