Gjest FruH Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Nei, virkelig ikke. Syns du ikke du ser oss Dolere karve på fjellveggene rundt omkring bortover for å utveksle meninger? Noe tungvint. 0 Siter
laguna1 Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Nei, der tror jeg at jeg hadde kommet til uhyggelig kort 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Nei, hjelpes. Hva skulle jeg gjort der??? Sanke bær og lage pervo-helleristninger. :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Sanke bær og lage pervo-helleristninger. :-) Å..*skuffa* Jeg trodde vi fortsatt kunne sanke bær og lage pervo helleristninger.. *gjemmer meiselen bak ryggen* 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Tja...sett filmen Ildkrigen fra 1981? På en av de første scenene, med dama som står med baken i været og vasker seg, ser det i alle fall ut til at det var lettvint å være mann:-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Sanke bær og lage pervo-helleristninger. :-) Ja, jo... 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Tja...sett filmen Ildkrigen fra 1981? På en av de første scenene, med dama som står med baken i været og vasker seg, ser det i alle fall ut til at det var lettvint å være mann:-) Den filmen har jeg ikke sett, men jeg husker godt at venner fortalte om akkurat den scenen;-) 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Den filmen har jeg ikke sett, men jeg husker godt at venner fortalte om akkurat den scenen;-) Yes, den scenen har svidd seg fast. Resten av den lange filmen må jeg innrømme å ikke huske noen ting av. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Menneskene ble neppe så gamle som jeg er nå på den tiden. Jeg har ingen ønsker om fortiden eller fremtiden. Jeg lever her og nå. 0 Siter
laban Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Tja...sett filmen Ildkrigen fra 1981? På en av de første scenene, med dama som står med baken i været og vasker seg, ser det i alle fall ut til at det var lettvint å være mann:-) Haha, den scenen har mannen min fortalt om gjentatte ganger også! 0 Siter
laban Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Nei, da hadde jeg nok ikke blitt mange dagene gammel. Jeg hadde problemer med næringsinntaket som nyfødt og måtte på sykehus. Tror nok jeg hadde blitt blå og stille ganske fort hvis vi hadde bodd under en heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.