Gjest lurer jeg på Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Etter 15 omganger med ect, så har jeg opplevd å ikke ha migrene. Vi snakker da om nesten 13 uker uten migrene, og det er rekord siden jeg fikk migrene for kanskje 15 år siden. Kan du gi en kommentar? Det er i det minste interessant. Har du vært borti noe liknende? 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Som migreneplaget lurer jeg nå veldig på hva Ect er ? :-) 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Som migreneplaget lurer jeg nå veldig på hva Ect er ? :-) ECT = elektrosjokk. Blir brukt for psykiske sykdommer som alvorlig depresjon. 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 ECT = elektrosjokk. Blir brukt for psykiske sykdommer som alvorlig depresjon. OK, takk for informasjon :-) For meg høres det ikke ulogisk ut at det kan ha innvirkning på migrenen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.