Gjest Shira :o) Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Noen tips til artige apps? Jeg var på eplehuset i New York og forelsket meg i Ipad 2, da køen startet klokken 6 om morgenen og var en smule lang, så kjøpte jeg den heller da jeg kom hjem, litt mindre kø her. ;o) Så mye tid som jeg har så er artige leketøy alltid velkomment! ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Monopol er kjempearti! Ellers liker vi Ninja fruits og andre Ninja-spill. Jeg er glad i lete-spill, og har et par. Men hva heter nå de igjen da... Mummy treasure var det ene (lastet ned gratis i dag!!!) Også har jeg et fra New York, men husker ikke hva det heter. Du må jo ha NRK-nett TV og appsene til VG, Dagbladet og Aftenposten (sistnevnte blir snart betalingsapps :/) Også finnes det f.eks. Matprat o.l. Kryssord og sudoku finnes det mye av. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Monopol er kjempearti! Ellers liker vi Ninja fruits og andre Ninja-spill. Jeg er glad i lete-spill, og har et par. Men hva heter nå de igjen da... Mummy treasure var det ene (lastet ned gratis i dag!!!) Også har jeg et fra New York, men husker ikke hva det heter. Du må jo ha NRK-nett TV og appsene til VG, Dagbladet og Aftenposten (sistnevnte blir snart betalingsapps :/) Også finnes det f.eks. Matprat o.l. Kryssord og sudoku finnes det mye av. Monopol *noterer* Jeg har lastet ned tv-guide og slikt, og skal ta avisene også. Angry Birds er på plass, men jeg har ikke blitt bitt av basillen, guttungen derimot! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.