Gjest bipjente30 Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Går på Lamical, og skal på fyrst for å ta noen prøver. Er jeg nødt til å faste før jeg tar prøven og hvor lang tid etter medisininntak kan jeg ta prøven? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Du trenger ikke faste før du tar prøven, men du må ikke ta lamictal i løpet av de siste 12 timene tror jeg. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Du trenger ikke faste før du tar prøven, men du må ikke ta lamictal i løpet av de siste 12 timene tror jeg. Det stemmer. Jeg skal snart ta blodprøver selv og har fått beskjed om at for Lamictal gjelder det å være uten 12 timer før. Veldig dårlig formulert, men du skjønner hva jeg mener. 0 Siter
lealaus Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Det stemmer. Jeg skal snart ta blodprøver selv og har fått beskjed om at for Lamictal gjelder det å være uten 12 timer før. Veldig dårlig formulert, men du skjønner hva jeg mener. Det kalles også medisinfaste - kanskje derfor du lurer på det med faste? Men medisinfaste betyr ganske enkelt at man skal ta medisiner et gitt antall timer før blodprøven - her 12 timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.