Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg skal fortelle hvis jeg får bruk for den. Jeg hadde nok brukt den hvis jeg hadde hatt den tidligere, jeg blir også svett når fem drittunger dvs mellom 16-18 år stiller seg rundt meg og sier kjipe ting og pirker på meg.

'' jeg blir også svett når fem drittunger dvs mellom 16-18 år stiller seg rundt meg og sier kjipe ting og pirker på meg.''

Spør du meg er det grunn nok til å bruke den. ;) Det er jo harmløst - dog jævla vondt. Det vet alle som har vært i militæret og tatt turen inn i et rom med gass. :)

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

26

• ShitDiddelyDo

24

• Mandolaika

14

• pekkaline

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Tenk på alt som ikke blir anmeldt da. Jeg vet om flere som har blitt voldtatt og ikke anmeldt det.

Nettopp.

Etter hva jeg mener å ha lest er det mellom 10 og 20 % av alle kvinner som har opplevd overgrep i en eller annen grad, eller forsøk på overgrep.

Det er vannvittig.

'' jeg blir også svett når fem drittunger dvs mellom 16-18 år stiller seg rundt meg og sier kjipe ting og pirker på meg.''

Spør du meg er det grunn nok til å bruke den. ;) Det er jo harmløst - dog jævla vondt. Det vet alle som har vært i militæret og tatt turen inn i et rom med gass. :)

Min er ikke direkte pepperspray, men gir rødfarge som blir sittende noen dager og er sikkert ikke behagelig den heller.

Det kjipe er at de har kniv og jeg er redd kniver, jeg tror jeg hadde besvimt av redsel dersom noen viftet med en kniv foran meg.

Min er ikke direkte pepperspray, men gir rødfarge som blir sittende noen dager og er sikkert ikke behagelig den heller.

Det kjipe er at de har kniv og jeg er redd kniver, jeg tror jeg hadde besvimt av redsel dersom noen viftet med en kniv foran meg.

''jeg tror jeg hadde besvimt av redsel dersom noen viftet med en kniv foran meg.''

Jeg har blitt rana med kniv, men besvimte ikke.

Nettopp.

Etter hva jeg mener å ha lest er det mellom 10 og 20 % av alle kvinner som har opplevd overgrep i en eller annen grad, eller forsøk på overgrep.

Det er vannvittig.

Jeg tror det er flere. Jeg er sikker på at det er utrolige mørketall her. Jeg er sikker på om du lager en FU her inne og spør så har nesten alle vært utsatt for et overgrep. Større eller mindre.

''jeg tror jeg hadde besvimt av redsel dersom noen viftet med en kniv foran meg.''

Jeg har blitt rana med kniv, men besvimte ikke.

Jeg hadde dødd. Jeg er skikkelig redd kniver, jeg pleier å si jeg tror at jeg har blitt myrdet med kniv i mitt forrige liv.

Uff, det hørtes helt forferdelig ut, Cathlin. Jeg ble helt shaky bare du skrev det.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Ja, det er mulig, men det er i så fall også et enormt problem.

Men det kan også være en situasjon vi har satt oss i selv. Det er ikke mange år siden vold var et stort problem på Karl Johan, og da gikk politiet og sentrale politikere ut og advarte mot å blande seg.

For meg er det absurd å komme med sånne formaninger. Ser du en som får juling bryr du deg.

Det samme gjelder selvfølgelig voldtekter.

''Ser du en som får juling bryr du deg.''

Gid det var så vel.

Jeg har selv holdt på å få juling av en fyr. Et ektepar så det- og mannen så ut til å ville komme å hjelpe meg. Men kona trakk han med seg- og borte ble de.

Gid det var så vel.

Jeg har selv holdt på å få juling av en fyr. Et ektepar så det- og mannen så ut til å ville komme å hjelpe meg. Men kona trakk han med seg- og borte ble de.

Jeg har holdt på å blitt voldtatt vha kniv på toget mellom Paris og Amsterdam og da var det ett norsk par tilstede hvor han reddet meg ved å være dobbelt så stor som marokkaneren og dyp, høy stemme.

Jeg skal fortelle hvis jeg får bruk for den. Jeg hadde nok brukt den hvis jeg hadde hatt den tidligere, jeg blir også svett når fem drittunger dvs mellom 16-18 år stiller seg rundt meg og sier kjipe ting og pirker på meg.

Har det hendt, at drittunger gjør det? :/

Det der var tragisk å lese. Idiotmannfolk...

Vi får bli avholdsmennesker alle sammen og bruke hijab og side skjørt og vide overdeler slik at muslimske menn ikke skal bli fristet. Og dette var jo enn oppegående mann med lang utdannelse men han viser jo tydelig tegn på mangel på sosiale antenner.

Det er jo snart flertall av disse muslimene, så da må vi jo nesten følge Deres regler? :P

Gjest Gjøkeniburet

Det er klart man er redd for sånne. Det er derfor du som far ganske sikkert vil gi din datter noen gode råd om sikker oppførsel.

Men det er langt mer sannsynlig at vennene hennes vil voldta henne. I Norge blir opptil 16000 jenter utsatt for overgrep hvert eneste år, og det er bekjente som utsetter dem for det. Overgrepsvoldtektene utgjør en forsvinnende liten del av helheten.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=510027

Jeg er fullstendig klar over denne statistikken.

Men vi importerer problemer, og så skal vi ikke kunne snakke om det - uten at man da har et rasistig syn, eller kalles rasist.

Jeg er ikke den som står med åpne armer for å ta imot alle som vil hit.

Uansett hvem som voldtar, eller utøver vold, så misliker jeg det.

Men jeg liker å kalle en spade for en spade som sagt, og da er det nå engang slik at norske kvinner generelt sett er reddere for mørkhudede menn, enn de sommer lysere i huden.

Diskuter det til Dove faller, men slik er det.

Nå er nettopp en mann løslatt fra arrest, og en kvinne sitter livredd tilbake.

Om idioten er mørk eller lys bryr jeg meg katta om, men FOR noen signaler dette sender ut.

Jeg fatter ikke at det går an.

ShitDiddelyDo

Jeg er fullstendig klar over denne statistikken.

Men vi importerer problemer, og så skal vi ikke kunne snakke om det - uten at man da har et rasistig syn, eller kalles rasist.

Jeg er ikke den som står med åpne armer for å ta imot alle som vil hit.

Uansett hvem som voldtar, eller utøver vold, så misliker jeg det.

Men jeg liker å kalle en spade for en spade som sagt, og da er det nå engang slik at norske kvinner generelt sett er reddere for mørkhudede menn, enn de sommer lysere i huden.

Diskuter det til Dove faller, men slik er det.

Nå er nettopp en mann løslatt fra arrest, og en kvinne sitter livredd tilbake.

Om idioten er mørk eller lys bryr jeg meg katta om, men FOR noen signaler dette sender ut.

Jeg fatter ikke at det går an.

Du er i hvert fall ikke den eneste som ikke fatter hvordan politiet kunne løslate denne mannen.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Jeg har holdt på å blitt voldtatt vha kniv på toget mellom Paris og Amsterdam og da var det ett norsk par tilstede hvor han reddet meg ved å være dobbelt så stor som marokkaneren og dyp, høy stemme.

Så bra at du fikk hjelp! For overfallsvoldtekt må være noe av det verste man kan oppleve.

ShitDiddelyDo

Gid det var så vel.

Galskap!

Men man kan nesten ikke klandre dama heller. Hun har fått beskjed om å ikke bry seg av politiet. Det er det sykeste.

Nei det har du ikke. Og har du den oppfatingen at jeg tror det, så beklager jeg dette.

Jeg blir bare kraftig provosert når asylsøkere ( samme hvilket land de kommer fra) oppfører seg slik, og så nevnes ordet menneskerettigheter i samme setning.

Jeg er pappa, og livredd slike oppslag som dette : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10091797

Og denne redselen er det asylsøkerne som skaper hos meg.

Ikke fordi jeg er rasist altså.

Det jeg nevnte om menneskerettighetene var litt sånn småironisk egentlig. Det er jo pga menneskerettighetene vi ikke kan sende Krekar ut, og det har vært noen diskusjoner på DOL rundt dette (terrorist/ikke terrorist/menneskerettighetene osv.). Var litt derfor jeg skrev det slik, men ser at det var litt teit.

Folk som kommer hit fra herjede land, alle de har bagasje med seg. Det er veldig snodig at de ikke får hjelp før det er for sent, og da gjelder det ikke bare voldtekter.

Dagbladet ja, jo de (les:media) har lett for å skrive det slik at det skal se ut som noe annet. Måten jeg leste det på, så støttet han voldtektsforbrytere og rakket ned på hunkjønnet.

menmen, det blir sikkert litt oppklaringer her (media).

Jeg tror det kan ha noe med å gjøre at man er litt forutinntatt når man leser sånt. Man forventer at denne mannen som sikkert er muslim, mener slik og sånn, og da leser man den tolkningen inn i det. Dessuten så ønsker media gjerne visse vinklinger på ting ja, ingen tvil om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...