Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, timingen er ikke bra, fordi det trekker fokuset bort fra hva han sier.

Det er litt rart det der at det som tilsvarer gode råd når det gjelder unge menns atferd for å unngå vold blir oppfattet som et angrep når det gjelder kvinner.

Filosofisk sett... verre å bli seksuellt antastet enn å få en smell i kjeften? Seksualitet er noe i sjelen på folk.

Menn flest blir ikke slått ned KUN fordi de er menn. Sammenhengene oppleves annerledes for de fleste. Mens kvinner blir voldtatt KUN fordi de er kvinner. Et større overgrep?

Jeg har ingen anelse, jeg bare tenker høyt.

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

26

• ShitDiddelyDo

24

• Mandolaika

14

• pekkaline

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har heller aldri opplevd ubehageligheter der, og dolselgerne har aldri vært spesielt pågående eller uhøflige. Nå er det vel heller ikke disse som voldtar.

Problemet, sånn for damer, er at det er en del områder som nok er egna for voldtekter der.

Og det høres det ut som om det blir gjort noe med nå, men hvem skjønner noe av de tegningene som er lagt fram

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...