florista Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Hei. Finnes det noen medisiner som hjelper mot uro som ikke gjør en sløv og trøtt? 0 Siter
Gjest Medisin er inn Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Visse typer antipsykotika kan virke angstdempende. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Visse typer antipsykotika kan virke angstdempende. For det gjør en ikke sløv og trøtt? 0 Siter
florista Skrevet 7. april 2011 Forfatter Skrevet 7. april 2011 For det gjør en ikke sløv og trøtt? Jeg tar 25mg seroquel for søvn og føler at den gjør meg sløv. Men tar den på kvelden så går ok. Tar i tillegg 20mg cipralex. Jeg vil så gjerne bare ha et liv der alt er ok... litt bedre enn nå i alle fall... 0 Siter
rose23 Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 En blir vel ikke mye sløv av c-preperater mot angst som feks. atarax og truxal... 0 Siter
Gjest Medisin er inn Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Jeg tar 25mg seroquel for søvn og føler at den gjør meg sløv. Men tar den på kvelden så går ok. Tar i tillegg 20mg cipralex. Jeg vil så gjerne bare ha et liv der alt er ok... litt bedre enn nå i alle fall... Abilify kan virke angstdempende på noen og angstvekkende på andre. Zyprexa virker angstdempende. 0 Siter
serenity777 Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Det må vel være SSRI preparater, såkalte lykkepiller. De gjør en ikke sløv. De tar noen uker før de virker dog. Personlig har jeg aldri vært borti en beroligende tablett som virker på dagen, som ikke er litt sløvende. Truxal går jeg nesten i bakken av. De som sløver minst er vel små doser vival. Av den type medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.