Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Klorin og vann i bøtte. Og her kommer da problemet. Hvordan får du beskyttet tyllet foran når du legger toppen i bøtta? Det er jo umulig. Men det er vel uansett verdt et forsøk, siden toppen ikke kan brukes slik den er nå.

Toppen er like hvit igjen!!!! :-))))))))) Da jeg så hvor forferdelig toppen så ut igår så hadde jeg aldri i verden trodd at den kunne bli hvit igjen! Åh nå er jeg superglad!!! :-))))

Tusen hjertelig takk til deg, og alle som svarte :-)

Fortsetter under...

Toppen er like hvit igjen!!!! :-))))))))) Da jeg så hvor forferdelig toppen så ut igår så hadde jeg aldri i verden trodd at den kunne bli hvit igjen! Åh nå er jeg superglad!!! :-))))

Jeg vet jeg ikke skulle spørre, men jeg må! Brune skinnhansker i vaskemaskinen.....? Det er bra jobba, hehe.

Mary Poppins

Jeg vet jeg ikke skulle spørre, men jeg må! Brune skinnhansker i vaskemaskinen.....? Det er bra jobba, hehe.

Ja det er jo ikke annet enn imponerende egentlig;-)

Men det som skjedde var altså at en parfyme hadde lekket ut i vesken min, der disse skinnhanskene lå. Så i et moment av dumhet så tenkte jeg at det kunne vært lurt å ta disse i vaskemaskinen, så jeg hev dem inn der midlertidig (satt ikke på vaskemaskinen der og da) og tenkte at jeg måtte huske å vaske de sammen med sorte/mørke klær, og at det da ville gå så fint atte. Men så ble jeg opptatt med andre ting og dagen gikk og skinnhanskene ble liggende og godgjøre seg i vaskemaskinen som altså ikke var på. Dagen etter hadde jeg selvfølgelig glemt alt dette og hev inn en haug med hvitt tøy;)

Om noen lurer så ble skinnhanskene ødelagt også, så budskapet med denne historien er altså at skinnhansker må ikke vaskes i vaskemaskin, om noen skulle la seg friste til å prøve det;)

Ja det er jo ikke annet enn imponerende egentlig;-)

Men det som skjedde var altså at en parfyme hadde lekket ut i vesken min, der disse skinnhanskene lå. Så i et moment av dumhet så tenkte jeg at det kunne vært lurt å ta disse i vaskemaskinen, så jeg hev dem inn der midlertidig (satt ikke på vaskemaskinen der og da) og tenkte at jeg måtte huske å vaske de sammen med sorte/mørke klær, og at det da ville gå så fint atte. Men så ble jeg opptatt med andre ting og dagen gikk og skinnhanskene ble liggende og godgjøre seg i vaskemaskinen som altså ikke var på. Dagen etter hadde jeg selvfølgelig glemt alt dette og hev inn en haug med hvitt tøy;)

Om noen lurer så ble skinnhanskene ødelagt også, så budskapet med denne historien er altså at skinnhansker må ikke vaskes i vaskemaskin, om noen skulle la seg friste til å prøve det;)

Javel da, så får jeg vel innrømme at jeg også i desperasjon har prøvd å kjøre skinnhansker i vaskemaskinen, men IKKE sammen med dyre yndlingsplagg heldigvis;)

Gjest frillen

Så fantastisk!!! Det var med andre ord verdt et forsøk. Jeg ble glad selv, siden du ble så glad. Smittsomme greier :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...