Gå til innhold

hva i alle dager skjer med meg? uvel igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er grusomt svimmel igjen, klarer nesten ikke røre på hodet føler at jeg gå i motvind. Og jeg ha ikke tatt Seroquel som jeg trodde var synderen før

Har drukket kaffe igjen, kan det gi slike sympttomer. ? forige gang ga det seg etter hvert, Kan noen berolige meg?

pleier ikke å ha slike symptomrt

Skrevet

Får du angst av kaffe? Det er ikke så uvanlig. I såfall er det ikke farlig, du vet den verste angsten er den angsten man får fordi man ikke forstår at man har angst.

Drikk litt vann og slapp av :o)

Gjest ny dag i morgen
Skrevet

Ja, kaffe kan gi angst. Prøv derfor å slappe av, og bestem deg for å kutte ut kaffen. Spesielt de som lider av panikkangst reagerer ofte med å få angst av kaffe.

Skrevet

Får du angst av kaffe? Det er ikke så uvanlig. I såfall er det ikke farlig, du vet den verste angsten er den angsten man får fordi man ikke forstår at man har angst.

Det var ikke angst , jeg reiste meg opp og det var som jeg hadde slalomski på bena. jeg klarte ikke å holde meg oppe., eller sitte , pga svimmelheten. Det ga seg heldigvis etter tre kvarter.

Skrevet

http://doktoronline.no/qa/forum/5/qa2201108.html?s=fm.b.lastqa

Les her.

Dette klarer du, det går over.

Det var ikke angst, men bena klarte ikke å holde meg oppe. Det var som å stå med to tunge slalomski på bena. Det ble tungt å røre på armer og ben. Det ga seg heldigvis etter tre kvarter. Dette er tredje gangen dette skjer på en måned, fatter ikke hva det skyldes.

Skrevet

Kanskje du har virus på balansenerven.

ja kanskje det, hva slags symptomer gir det? Jeg kan alltids fikse det når jeg er hjemme hos meg selv, men hvis det skjer ute når jeg er på vei hjem så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

ja kanskje det, hva slags symptomer gir det? Jeg kan alltids fikse det når jeg er hjemme hos meg selv, men hvis det skjer ute når jeg er på vei hjem så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Da får du legge deg ned.

Skrevet

Dette innlegget skulle ligge på åpent men jeg rotet med forumene. Selvfølgelig blir jeg engstelig når det skjer men det var ikke noe psykisk forut for dette.

Skrevet

Men kan dette skjer tre ganger i måneden eller er man som regel jevnt svimmel under hele greia? Dette var noe som kom som lyn fra klar himmel hver gang. Har ikke hatt noe trøbbel mellom disse rotasjonsopplevelsene.

La inn innlegget på feil forum, det skulle vært på åpent, men var svimmel da jeg skrev det;)

Skrevet

Da får du legge deg ned.

ja får bare håpe jeg ikke er i ferd med å krysse veien;)

Skrevet

Men kan dette skjer tre ganger i måneden eller er man som regel jevnt svimmel under hele greia? Dette var noe som kom som lyn fra klar himmel hver gang. Har ikke hatt noe trøbbel mellom disse rotasjonsopplevelsene.

La inn innlegget på feil forum, det skulle vært på åpent, men var svimmel da jeg skrev det;)

Det vet jeg ikke. Men jeg kjenner en kar som har vært sykemeldt i tre år med problemet.. Han var overarbeidet med eget firma og hele pakka. Så lå han flat.

Du bør uansett snakke med legen om det synes jeg.

Skrevet

ja får bare håpe jeg ikke er i ferd med å krysse veien;)

Ja, det får vi håpe.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men jeg kjenner en kar som har vært sykemeldt i tre år med problemet.. Han var overarbeidet med eget firma og hele pakka. Så lå han flat.

Du bør uansett snakke med legen om det synes jeg.

Tre år var drastisk. Jeg kjenner ei som lå i et par tre uker, så var det over.

Skrevet

Tre år var drastisk. Jeg kjenner ei som lå i et par tre uker, så var det over.

Han kunne ikke kjøre bil på et helt år. For han svimlet og balet med synet og alt, helt rart.

Skrevet

Han kunne ikke kjøre bil på et helt år. For han svimlet og balet med synet og alt, helt rart.

Småkjipt.

Gjest signert
Skrevet

Virus på balansenerven kan komme som lyn fra klar himmel. Ikke farlig, men ubehagelig. Du kan sikkert få Stemetil av legen din?

Skrevet

Virus på balansenerven kan komme som lyn fra klar himmel. Ikke farlig, men ubehagelig. Du kan sikkert få Stemetil av legen din?

Hva gjør jeg med denne medisinen skal jeg ta man det forebyggende eller skal jeg ta den når det skjer???

Jeg er som tidligere nevnt verdensmester i katastrofetenkning, ingen slår meg der ;), Det som skremmer meg mest er at jeg skal stå og lage meg mat for så å falle, og at jeg i fallet skal dra med meg varme stekepanner, kaseroller, vannkoker og liknende. Får virkelig ikke håpe at det skjer mens jeg holder på med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...