Gå til innhold

Frustrasjon

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er så frustrert i forbindelse med studiene mine.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse den obligatoriske oppgaven.

Er som jeg blir helt "lammet"... verden rakner for meg, når det er noe jeg ikke får til. Rettelse... når det noe jeg ikke får til med én gang...

Bare en liten utblåsning, dette... måtte bare skrive det, for jeg har det så ille.

Skrevet

Har du ikke en veileder som kan hjelpe deg i gang?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har du ikke en veileder som kan hjelpe deg i gang?

Jo...

Skrevet

Jo...

Da synes jeg du skal bruke veilederen. Det er ikke flaut å trenge litt hjelp til å komme i gang, det er derfor de har folk som driver med undervisning. Kanskje du kan sende en e-post hvis du har noe konkret å spørre om.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da synes jeg du skal bruke veilederen. Det er ikke flaut å trenge litt hjelp til å komme i gang, det er derfor de har folk som driver med undervisning. Kanskje du kan sende en e-post hvis du har noe konkret å spørre om.

Ja... takk for svar. =)

Det ordner seg vel. har begynt å roe meg nå, og fått jobbet litt...

Skrevet

Ja... takk for svar. =)

Det ordner seg vel. har begynt å roe meg nå, og fått jobbet litt...

Det å være student når man har psykiske lidelser kan være en kjempeutfordring. Jeg selv føler at jeg ALDRI får gjort ting bra nok, har vært nær ved å gi opp studiene flere ganger, kommer ikke skikkelig i gang med oppgavene, tvangsgrubler over tilbakemeldingene osv. Skjønner godt at det er frustrerende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...