Gå til innhold

endel spm ang medisner

Anbefalte innlegg

Gjest nataleemacarena
Skrevet

rivotril fungerer ikke sammen med sobril. prøvd. sobrilen gir ingen virkning. så glemmer den. men hvor mye 2 mg rivotril i forhold til mg i sobril.? min far led av samme lidelse han gikk på rivotril og somadril, er dette en bedre løsning. jeg har ikke angst av rivotril men den gjør ikke noe med indre uroen min og skuldra i nakken. jeg er fortsatt paranoid og ikke ut døra enda =( og 100 mg zoloft kan det ta bort noe av virke stoffet til rivotril,sobril evt somadril? lurer endel på dette skal til legen og vi vil helst det skal bli riktig for meg. så derfor rådførerer jeg med en spesialist som deg også. jeg kjølrer ikke bil lenger. ikke avhengig av den. så det er ikke noe issue ang slike medisiner. for jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg skal gå på zoloft når effexor ikke gjorde jobben på ett år, jeg er jo ikke deperessiv bare paranoid, indre oro støtt anspent og sosial fobi og angst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...