Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

24

• Dorthe

7

• jubalong70

5

• meg__123!

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg har også lyst å dra på ferie. Lyst å vandre gatelangs i fremmede byer for å se på spennende bygninger. Jeg har lyst å bade i hav som holder en temperatur over 4C....

Jeg har lyst å sitte på en ute-restaurant og spise middag, med levende lys på bordet.

Jeg har lyst å kunne gå lett-kledd, med bare sandaler på føttene.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ferie og roseserum.

Annonse

Gjest Elextra

''Jeg har lyst til å shoppe og dra på ferie og bli brun og finne masse fine sommerklær og sko for en masse penger jeg skulle ønske at jeg hadde.''

Jeg har ganske god råd, men hverken lyst eller tid til å shoppe. Dvs. litt lyst, men har så lite tid til fri bruk at jeg absolutt ikke vil prioritere shopping. Det jeg drømmer om er virkelig å ødsle med tid! Det er en sjelden luksus.

Annonse

Gjest Elextra

Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! Har ekstremt søtsug for tiden. Tror jeg må begynne å sykle eller jogge,hadde gjort seg :)

Litt lyst å bli brun og lekker jeg og,men forstår ikke helt poenget.

''Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! ''

Den hørtes litt kjent ut. Ønsker å gå ned 10 kg., men gjør egentlg lite for det. Har dessuten dårlig erfaring med i det hele tatt å tenke på å slanke meg - de gangene jeg har gått ned i vekt har jeg bare vært travel og samtidig hatt tid til å trimme.

''Jeg har lyst til å shoppe og dra på ferie og bli brun og finne masse fine sommerklær og sko for en masse penger jeg skulle ønske at jeg hadde.''

Jeg har ganske god råd, men hverken lyst eller tid til å shoppe. Dvs. litt lyst, men har så lite tid til fri bruk at jeg absolutt ikke vil prioritere shopping. Det jeg drømmer om er virkelig å ødsle med tid! Det er en sjelden luksus.

Du kan få kjøpe tid av meg en av de dagene jeg bare ligger i senga. Kan si i fra neste gang. Dil?

Gjest Orenda

''Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! ''

Den hørtes litt kjent ut. Ønsker å gå ned 10 kg., men gjør egentlg lite for det. Har dessuten dårlig erfaring med i det hele tatt å tenke på å slanke meg - de gangene jeg har gått ned i vekt har jeg bare vært travel og samtidig hatt tid til å trimme.

Synd det er så vanskelig å gå ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...