Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå ja er så utrolig godt,så føler man seg elendig etterpå. Tror jeg legger på meg av å bare se på sjokolade jeg,mager vokser med en gang. Hmf,godt vi er flere :)

Hehe er sånn her også...

Umulig å motstå sjokolade :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

24

• Dorthe

7

• jubalong70

5

• meg__123!

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Orenda
Skrevet

Hehe er sånn her også...

Umulig å motstå sjokolade :)

Skal ta en overdose sjokolade i kveld,og håpe på at suget forsvinner ;)

Skrevet

Jeg har også lyst å dra på ferie. Lyst å vandre gatelangs i fremmede byer for å se på spennende bygninger. Jeg har lyst å bade i hav som holder en temperatur over 4C....

Jeg har lyst å sitte på en ute-restaurant og spise middag, med levende lys på bordet.

Jeg har lyst å kunne gå lett-kledd, med bare sandaler på føttene.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ferie og roseserum.

Skrevet

Skal ta en overdose sjokolade i kveld,og håpe på at suget forsvinner ;)

Hehe, det skal jeg også :) Men kjenner jeg meg selv rett så er suget der imorgen også :P

Skrevet

Ja, der og da er brun hud fint. Men ganske trist å se hvordan folk som har solt seg mye eldes før tiden.

Jeg har ikke solt meg for mye.

Gjest Orenda
Skrevet

Hehe, det skal jeg også :) Men kjenner jeg meg selv rett så er suget der imorgen også :P

Phu..ja sikkert her og. Det er fortvilende,eier vi ikke viljestyrke?

Skrevet

Phu..ja sikkert her og. Det er fortvilende,eier vi ikke viljestyrke?

Nei jeg eier nok hvertfall ikke det :P

Får vondt i hodet om jeg ikke får litt sjokolade. Hehe :)

Gjest Orenda
Skrevet

Nei jeg eier nok hvertfall ikke det :P

Får vondt i hodet om jeg ikke får litt sjokolade. Hehe :)

Flink hvis du nøyer deg med litt da :)

Her går det over styr :-o

Skrevet

Så dær.

Jojo, men smelta du og rant utover gulvet, eller gikk det greit uten det store dramaet?

Skrevet

Jojo, men smelta du og rant utover gulvet, eller gikk det greit uten det store dramaet?

Neida, det foregikk rimelig udramatisk og kjedelig. Men neste gang skal jeg stasje meg mer opp.

Skrevet

Jeg MÅ til tannlegen. Ugh!

UGGGGGGGG.

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg har lyst til å shoppe og dra på ferie og bli brun og finne masse fine sommerklær og sko for en masse penger jeg skulle ønske at jeg hadde.''

Jeg har ganske god råd, men hverken lyst eller tid til å shoppe. Dvs. litt lyst, men har så lite tid til fri bruk at jeg absolutt ikke vil prioritere shopping. Det jeg drømmer om er virkelig å ødsle med tid! Det er en sjelden luksus.

Gjest Elextra
Skrevet

Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! Har ekstremt søtsug for tiden. Tror jeg må begynne å sykle eller jogge,hadde gjort seg :)

Litt lyst å bli brun og lekker jeg og,men forstår ikke helt poenget.

''Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! ''

Den hørtes litt kjent ut. Ønsker å gå ned 10 kg., men gjør egentlg lite for det. Har dessuten dårlig erfaring med i det hele tatt å tenke på å slanke meg - de gangene jeg har gått ned i vekt har jeg bare vært travel og samtidig hatt tid til å trimme.

Skrevet

''Jeg har lyst til å shoppe og dra på ferie og bli brun og finne masse fine sommerklær og sko for en masse penger jeg skulle ønske at jeg hadde.''

Jeg har ganske god råd, men hverken lyst eller tid til å shoppe. Dvs. litt lyst, men har så lite tid til fri bruk at jeg absolutt ikke vil prioritere shopping. Det jeg drømmer om er virkelig å ødsle med tid! Det er en sjelden luksus.

Du kan få kjøpe tid av meg en av de dagene jeg bare ligger i senga. Kan si i fra neste gang. Dil?

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan få kjøpe tid av meg en av de dagene jeg bare ligger i senga. Kan si i fra neste gang. Dil?

Deal! :P

Skrevet

Deal! :P

Dette blir rent vinn-vinn. Du får tid, og jeg får penger å shoppe for.

Gjest Orenda
Skrevet

''Har lyst å bli tynn,men sitter å propper i meg sjokolade...grrr! ''

Den hørtes litt kjent ut. Ønsker å gå ned 10 kg., men gjør egentlg lite for det. Har dessuten dårlig erfaring med i det hele tatt å tenke på å slanke meg - de gangene jeg har gått ned i vekt har jeg bare vært travel og samtidig hatt tid til å trimme.

Synd det er så vanskelig å gå ned.

Skrevet

Neida, det foregikk rimelig udramatisk og kjedelig. Men neste gang skal jeg stasje meg mer opp.

Gratulerer! Der kan du se, all den bekymringen til ingen nytte.

Skrevet

Du vil altså komplementere den grønne skinnjakka di.

Jeg vil også ha RØD kjole!

Klart cathlin skal ha rød kjole!

Å nei, ikke til den grønne jakka. Det er for sånne crazykule girls med tatoveringer og ekstremt oppmerksomhetsbehov. Det er ikke helt meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...