Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal vaske vinduer. Må bare vente til jeg kan ha Ukeslutt i bakgrunnen, ellers tror jeg ikke det lar seg gjennomføre.

I kveld skal jeg treffe en ny liten verdensborger som mannen min er blitt grandonkel til. (Nei, jeg er ikke grandtante, jeg er altfor ung til det.)

Jeg skulle egentlig også ha vaska vinduer, men jeg får ta det etter hvert.

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

24

• Dorthe

7

• jubalong70

5

• meg__123!

5

Mest aktive i denne tråden

Takk. Sliter med å fokusere, men det nærmer seg heldigvis slutten. Og godt er det, siden oppgaven skal leveres på torsdag...

Såpass. Har et stort prosjekt som skal være ferdig til begynnelsen av mai. Så har jeg skole til ut juni. Men juni tror jeg blir bra, bare været er fint:-)

Annonse

Såpass. Har et stort prosjekt som skal være ferdig til begynnelsen av mai. Så har jeg skole til ut juni. Men juni tror jeg blir bra, bare været er fint:-)

Jeg tror også juni blir bra - da er jeg (forhåpentligvis) ferdig med 3 års utdannelse :D:D:D Også blir sikkert været fint :D

mariaflyfly

Jeg tror også juni blir bra - da er jeg (forhåpentligvis) ferdig med 3 års utdannelse :D:D:D Også blir sikkert været fint :D

''Jeg tror også juni blir bra - da er jeg (forhåpentligvis) ferdig med 3 års utdannelse :D:D:D Også blir sikkert været fint :D''

Jeg har også store forhåpninger til juni, bare jeg kommer meg gjennom eksamener. Også misunner jeg deg som er ferdig nå, jeg har fortsatt ett år igjen, og motivasjonen er på bunn for tida :(

''Jeg tror også juni blir bra - da er jeg (forhåpentligvis) ferdig med 3 års utdannelse :D:D:D Også blir sikkert været fint :D''

Jeg har også store forhåpninger til juni, bare jeg kommer meg gjennom eksamener. Også misunner jeg deg som er ferdig nå, jeg har fortsatt ett år igjen, og motivasjonen er på bunn for tida :(

Slapp av dere, jeg har over 4 år igjen. Men, joda, dere juksa og begynte før meg.

Sommer er alltid bra :)

Og jeg skjønner godt at du sliter med motivasjonen. Var slik i fjor jeg også. Skjønte ikke helt hvordan jeg skulle orke det siste året.

Høstsemesteret var laaaangt og slitsomt. Så var det praksis som også var slitsomt, og jeg gledet meg VILT til julefri. Tenkte at jeg endelig skulle få ladet batteriene. Slik ble det nå ikke, så vårsemesteret startet jeg på med fullstendig nedladede batterier. Men jammen har jeg ikke klart å komme meg gjennom alt sammen!

Nå gleder jeg meg utrolig mye til påske. Da er bacheloren levert, og jeg har INGENTING hengende over meg :)

Med mindre noen ringer og skal ha meg til å jobbe, så tenker jeg å faktisk ta fri også :D

Så, hang in there, flyfly. Det går bra :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...