Gå til innhold

hoteller som ikke har rom nr 13?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Absolutt ikke :-)

(ser forresten at det ble en 12'er istedenfor en 13 i det svaret, men du skjønte vel tegninga*S*)

Ja, jeg forsto hva du mente, og kjørte den samme ligninga over litt tidligere. ;)

Disse overtroiske er jaggu lettlurte når de går på at etasje 13 kalles 14, men det å være lettlurt ligger vel i hele ordet "overtroisk", så det skal nok ikke så mye til for å lure dem. ;)

Fortsetter under...

Ja, jeg forsto hva du mente, og kjørte den samme ligninga over litt tidligere. ;)

Disse overtroiske er jaggu lettlurte når de går på at etasje 13 kalles 14, men det å være lettlurt ligger vel i hele ordet "overtroisk", så det skal nok ikke så mye til for å lure dem. ;)

''men det å være lettlurt ligger vel i hele ordet "overtroisk", så det skal nok ikke så mye til for å lure dem. ;)''

Nemlig :-)

Gjest Elextra

Jeg har aldri ytenkt over om fly eller hoteller har eller ikke har nr 13 ;-)

Moren min er forresten født fredag den 13., hvilket jo ikke har noe med fly eller etasjer å gjøre. :-)

''Moren min er forresten født fredag den 13., hvilket jo ikke har noe med fly eller etasjer å gjøre.''

En ekte ulykkesfugl med andre ord?

ShitDiddelyDo

''men det å være lettlurt ligger vel i hele ordet "overtroisk", så det skal nok ikke så mye til for å lure dem. ;)''

Nemlig :-)

Har du sett Spinal Tap - The Movie? En fantastisk film. Men uansett: Her er et klipp der et av bandmedlemmene forteller litt om utstyret sitt til dokumentarfilmeren.

Se på klippet, og hans snakk om forsterkeren som går til 11.

Det er samme greia. :)

http://www.youtube.com/watch?v=T0wm3JwXbLs

Har du sett Spinal Tap - The Movie? En fantastisk film. Men uansett: Her er et klipp der et av bandmedlemmene forteller litt om utstyret sitt til dokumentarfilmeren.

Se på klippet, og hans snakk om forsterkeren som går til 11.

Det er samme greia. :)

http://www.youtube.com/watch?v=T0wm3JwXbLs

Har ikke sett filmen, men LOL til klippet.

Annonse

Caloni Makaroni

kanskje man er garant å dø ved en flystyrt ved rad/sete 13?

hvordan er det i asiatiske flyselskap? kineserne ungår som er 4, til og med tall som har fire i seg. da blir også 14 berørt.

Tenk om vestlige og asiatiske skulle gå sammen om å lage fly og hoteller, da ville det blitt mange hull ;)

Hehe, ja, jeg tror også de på rad 12 og 14 ligger dårlig an hvis flyet styrter.

Dette med hoteller er også rart. De fjerner jo ikke etasje 13 (det blir litt vanskelig ...), men kaller etasje 13 for 14.

Disse overtroiske er jaggu lettlurte, men det ligger muligens i hele konseptet "overtroisk".

Kanskje løsningen blir å bruke etasje 13 til noe annet enn hotellrom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...