Gjest Frida Venneløs Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er tydeligvis ikke flink til å være venn. Jeg har alt for mye på hjemmefronten til at jeg orker å ringe vennene mine særlig ofte. Det blir kanskje 3-4 ganger i året. Dette er venner som bor langt unna meg. Joda, vi har litt kontakt på facebook og kanskje sms, men det blir lite. Så trodde jeg at jeg hadde noen venner i nærheten, men de foretrekker tydeligvis hverandre. Ikke at de skyr meg da. Sånn til vanlig så savner jeg kanskje ikke nære venner så veldig. Det er, som sagt, veldig travelt på hjemmefronten. Men av og til, da er det sårt. Jeg har ingen utenom familien som virkelig bryr seg om meg. Jeg har ingen jeg kan betro meg til når ting er vanskelige med ektefellen eller jeg har problemer av annet slag. Og så lurer jeg på da, hva er det som karakteriserer en god venn? Jeg skjønner jo at jeg må prioritere vennene, men hva når jeg knapt har tid å prioritere. Hva når jeg knapt klarer å holde hodet over vann selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363105-frida-vennel%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.