Gå til innhold

Glemte 2 års kontroll på helsestasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Adrian sin mamma

Gutten min ble 2 i oktober og rundt den tiden hadde vi time på helsestasjon. No kom jeg på det. Har glemt det helt. Tørr ikke å ringe dem no. Kansje de ser på meg som en dårlig mor som glemmer en time i 6 mnd. Tror at helsesøster allerede ser på meg som en dårlig mor etter at jeg ikke ville gi gutten vaksine mot svineinfluensa da han var 1 år

Fortsetter under...

Tror nok det går helt greit om du ringer og ber om en time nå :)

Alle mine 3 hadde 2- og 4-års kontroller minst 1/2 år etter at de skulle. Noen pga at det var travelt på helsestasjonen, og noen pga at jeg glemte, eller ikke hadde tid ;)

Vil ikke karakterisere meg som noen dårlig mor likevel :)

Gjest pointless

Tror ikke de på helsestasjonen husker deg i det hele tatt. De forholder seg til mange mennesker hver dag, og går ikke rundt og tenker på hvordan akkurat du er som mor.

Så slapp av.

Ta kontakt og be om time.

''De forholder seg til mange mennesker hver dag, og går ikke rundt og tenker på hvordan akkurat du er som mor.''

Jo, det er de pliktige til å gjøre. Hvis ikke gjør de rett og slett ikke jobben sin!

''Kanskje de ser på meg som en dårlig mor som glemmer en time i 6 mnd. ''

Jeg tror de aller fleste fagpersoner har opplevd glemske småbarnsmødre tidligere. Tror du skal opp i ganske mange forglemmelser før de ser på deg som noe spesielt. Typen at du _alltid_ må ha 3-4 sjanser for å møte opp, liksom. Og selv da "kvalifiserer" du ikke til å være noen dårlig mor, bare litt surrete.

''Tror at helsesøster allerede ser på meg som en dårlig mor etter at jeg ikke ville gi gutten vaksine mot svineinfluensa da han var 1 år''

Svineinfluensavaksinen var frivillig. Antakelig har hun glemt det for lenge siden. Helsesøstre glemmer også ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...