Gå til innhold

FU: Det dummeste du noensinne har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Axcia

11

• ShitDiddelyDo

9

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

Har ikke du innrammede "korsstings-malerier" av fløyelskledd gutt sittende på rokokkostol hengende i stua di altså?

*sjokka*

''Har ikke du innrammede "korsstings-malerier" av fløyelskledd gutt sittende på rokokkostol hengende i stua di altså?''

Det broderte mamma for sikkert 30 år siden! Det henger i stua hos pappa fremdeles. :o)

Sikkert et dumt spørsmål, men hvorfor kunne ikke datteren din vokse opp under en høyspentmast?

Selv min el-ingeniør nekter å bo veldig nære høyspentmaster. Han hevder det er helsefarlig og akkurat i dette tilfellet velger jeg å tro på ham.

Gjest feilkjøper

Selv min el-ingeniør nekter å bo veldig nære høyspentmaster. Han hevder det er helsefarlig og akkurat i dette tilfellet velger jeg å tro på ham.

Virkelig? Jeg har egentlig tenkt at det dreier seg om hysteri, det gjorde jeg for så vidt da også, men var overhodet ikke villig til å ta sjansen på vegne av nurket i magen. Men el-ingeniøren din vet jo hva han snakker om.

Så kanskje det var et lykkelig valg, da :) Jeg har aldri angret, heller, det skal sies, og pengene var ikke særlig viktige i den store sammenhengen.

Virkelig? Jeg har egentlig tenkt at det dreier seg om hysteri, det gjorde jeg for så vidt da også, men var overhodet ikke villig til å ta sjansen på vegne av nurket i magen. Men el-ingeniøren din vet jo hva han snakker om.

Så kanskje det var et lykkelig valg, da :) Jeg har aldri angret, heller, det skal sies, og pengene var ikke særlig viktige i den store sammenhengen.

Han mener så, men jeg vet ikke hvilket grunnlag han har til å mene det altså. :o) Selv er jeg også usikker på dette så jeg er bare glad til.

det rare er at jeg egentlig ikke syntes det keramikksettet var så veldig pent i Bulgaria heller, men det var det peneste blant alle de stygge settene, og det var billig, og det var nesten ingenting annet å kjøpe der.

Det man kunne kjøpe, var: stygg keramikk,heklede duker, karikaturtegninger og lokalt brennevin som slivovitsj og rosebrennevin.

Og så kunne man kjøpe kjipe kopier av merkevarer. Husbonden kjøpte en rød badeshorts som det sto Hugo Boss på. Etter å ha badet med den, var han mørk rosa på huden der buksa hadde vært...;-)

Hehe, som meg når jeg kjøpte en "ekte" sølvring.... Grønn på fingeren etter fem minutter :P

Annonse

Jeg vet har kjøpt _mye_ på impuls, og som ikke kan betegnes som lure kjøp, men ut som fortrengningsmekanismene i hodet funker fint, for jeg kommer ikke på så mye akkurat nå.

Men jeg vet at jeg engang på begynnelsen av nittitallet hadde en sånn teit dansende colaboks med solbriller, og den hadde jeg nå kjøpt selv :o Jeg kjøpte en oppvaskbørste som kostet over hundre kroner engang, fordi jeg ikke turte å protestre på prisen når jeg først kom til kassa. Jeg kjøpte en sånn "magisk" kattedo som skulle være lett å holde ren på postordre engang, den var ikke det minste magisk, bare ekstra stygg, og dessuten litt kronglete. Jeg har noen helt jævlig stygge shotglass med intelligente meldinger som "Mad dog" og "rock on" som blinker i rødt om en slår dem i bordet for påfyll. Kjøpt av egen lommebok.Også videre i det uendelige egentlig. Ikke bare er jeg svimete med penger. Jeg tar meg i å ha smak som en full pakistaner både titt og ofte! :D

''Ikke bare er jeg svimete med penger. Jeg tar meg i å ha smak som en full pakistaner både titt og ofte! :D''

*hehe* Nå kommer det snart en eller annen å henger deg på rasismeknaggen ;-p

Ja, takk gode Gud for det.

Jeg kjøper dumme ting hele tida. Jeg har kjøpt denne: http://www.ruth66.no/produkter.php?pid=1932

Jeg ønsker meg veldig dashboard hula girl også:)

Det dummeste jeg har kjøpt er en gjennomrusten Volvo.

^^ Herregud. Du må få pengerasjonering, slik at du unngår sånne bomkjøp ;-D

Gjest feilkjøper

Jeg kjøper dumme ting hele tida. Jeg har kjøpt denne: http://www.ruth66.no/produkter.php?pid=1932

Haha, du burde bli satt under administrasjon :))))

Gjest feilkjøper

Jeg kjøpte et bekken på loppemarked da jeg var liten, for å bruke det som fruktfat.

Har aldri blitt så utledd i hele mitt liv... ;-)

Har du det fremdeles??? Tar det frem ved ekstra fine anledninger, til jul og sånn??

:))))

Jeg vet har kjøpt _mye_ på impuls, og som ikke kan betegnes som lure kjøp, men ut som fortrengningsmekanismene i hodet funker fint, for jeg kommer ikke på så mye akkurat nå.

Men jeg vet at jeg engang på begynnelsen av nittitallet hadde en sånn teit dansende colaboks med solbriller, og den hadde jeg nå kjøpt selv :o Jeg kjøpte en oppvaskbørste som kostet over hundre kroner engang, fordi jeg ikke turte å protestre på prisen når jeg først kom til kassa. Jeg kjøpte en sånn "magisk" kattedo som skulle være lett å holde ren på postordre engang, den var ikke det minste magisk, bare ekstra stygg, og dessuten litt kronglete. Jeg har noen helt jævlig stygge shotglass med intelligente meldinger som "Mad dog" og "rock on" som blinker i rødt om en slår dem i bordet for påfyll. Kjøpt av egen lommebok.Også videre i det uendelige egentlig. Ikke bare er jeg svimete med penger. Jeg tar meg i å ha smak som en full pakistaner både titt og ofte! :D

''Kjøpt av egen lommebok.''

I motsetning til alt det andre rælet du har kjøpt? ;-)

Annonse

Ah, herlig! :-)

Jeg husker at det var vanlig med små hunder, nesten som en bitteliten dachs, som folk hadde på hattehylla i game da'r, som nikket med hodet når man kjørte på humpete veier :-)

Og ikke fullt så humpete veier...

Joda, men det blir som å mekke sangria her hjemme... Det blir bare....feil!

Noen drikker egner seg best i opphavslandet, sånn er det bare.

;)

Må jo spise gresk mat ved siden av da. Ouzo med stekt ost er deilig i Norge også det og jeg liker retsina, kippers og fetaost også, gjerne på verandaen i solskinn.

Jeg liker også den butikken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...