Gå til innhold

Fylle luft i motorsykkeldekk

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet

Tviler... Hvorfor ikke bruke luftfyller på en bensinstasjon? Da får du også målt trykket.

Skrevet

Tja, jeg har pumpet opp ett mc hjul med en sånn en, men det er ikke lett. Det må være i ren nødløsning og bare for å få i litt luft så du kan kjøre til nærmeste bensinstasjon.

Mc kjører du?

Jeg har gjort min klar for sesongen:-)

Gjest babe on wheels
Skrevet

Tja, jeg har pumpet opp ett mc hjul med en sånn en, men det er ikke lett. Det må være i ren nødløsning og bare for å få i litt luft så du kan kjøre til nærmeste bensinstasjon.

Mc kjører du?

Jeg har gjort min klar for sesongen:-)

Ja, min er klargjort for 2 uker siden, bortsett fra at den har stått inne fram til nå ifm. snøfall. Klargjøreren er selvsagt offshore når jeg trenger å pumpes ;-)

Skrevet

Ja, min er klargjort for 2 uker siden, bortsett fra at den har stått inne fram til nå ifm. snøfall. Klargjøreren er selvsagt offshore når jeg trenger å pumpes ;-)

Er det helt flatt da?

Gjest babe on wheels
Skrevet

Er det helt flatt da?

Neida, er bare lat. Tenkte at jeg sikkert kunne bruke verdens beste sykkelpumpe.

Men, jeg får vel bare kjøre forsiktig til stasjonen.

Har du noe forslag til hjelm og ikke minst hansker? Jeg må ha nye hansker asap.

Skrevet

Neida, er bare lat. Tenkte at jeg sikkert kunne bruke verdens beste sykkelpumpe.

Hansker varierer i pris i fra ett par hundre til over tusen. Jeg ville ha gått for et par til ca 4 til 500,- de er helt greie.

Spørs om du skal ha hel eller halvhjelm. Jeg liker helhjelmer og hadde kjøpt en som jeg kan åpne i front, de er litt dyrere enn andre hjelmer.

Ikke minst kan du sterkt vurdere hjelm med innebygget solskjerm som du kan heise opp og ned.

Skrevet

Forresten, hvis du er lat så pumper du ikke opp ett mc dekk med ei slik pumpe, da tar du heller bryet med å kjøre til stasjonen:-)

Gjest babe on wheels
Skrevet

Forresten, hvis du er lat så pumper du ikke opp ett mc dekk med ei slik pumpe, da tar du heller bryet med å kjøre til stasjonen:-)

Med ei sånn pumpe som jeg linket til gikk det, litt overraskende - som smurt! Jeg skal aldri fylle luft på stasjonen mer :-)

Skrevet

Med ei sånn pumpe som jeg linket til gikk det, litt overraskende - som smurt! Jeg skal aldri fylle luft på stasjonen mer :-)

Hehe, mye raskere og enklere på en stasjon da di tullhøne

Gjest babe on wheels
Skrevet

Hehe, mye raskere og enklere på en stasjon da di tullhøne

Nå skal jeg holde kjeft, sånn at du bare kan fortsette å tro at du har rett ;-)

Men sånn til info, så tok det to minutter å fylle begge dekk, og det var ikke tungarbeid. *fornøyd*

Skrevet

Men sånn til info, så tok det to minutter å fylle begge dekk, og det var ikke tungarbeid. *fornøyd*

Hehe....

Du har nok ei slik klokke som går riktig kun to ganger i døgnet:-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Har du fått målt trykket da, så du vet at du har fått pumpet nok luft i? Feil trykk på dekk sliter noe enormt på dem.

Gjest babe on wheels
Skrevet

Har du fått målt trykket da, så du vet at du har fått pumpet nok luft i? Feil trykk på dekk sliter noe enormt på dem.

Det er manometer på pumpa, så svaret er ja.

Gjest babe on wheels
Skrevet

Hehe....

Du har nok ei slik klokke som går riktig kun to ganger i døgnet:-)

Hvorfor sier du det? Tror du meg ikke? Det var like enkelt å pumpe i et motorsykkeldekk, som i et sykkeldekk. Altså, ikke tungt i det hele tatt. Ja, det overrasket meg litt, men på en hyggelig måte :-)

Ta deg en tur, så skal jeg fylle dekket for deg mens du ser på ;-)

Skrevet

Hvorfor sier du det? Tror du meg ikke? Det var like enkelt å pumpe i et motorsykkeldekk, som i et sykkeldekk. Altså, ikke tungt i det hele tatt. Ja, det overrasket meg litt, men på en hyggelig måte :-)

Ta deg en tur, så skal jeg fylle dekket for deg mens du ser på ;-)

Bakdekket på mc'en min lekker litt luft så jeg kan ta meg en tur så kan du få pumpe opp dekket mitt:-)

Så skal jeg ta tiden......... med riktig klokke vell og merke, hehe

Gjest babe on wheels
Skrevet

Bakdekket på mc'en min lekker litt luft så jeg kan ta meg en tur så kan du få pumpe opp dekket mitt:-)

Så skal jeg ta tiden......... med riktig klokke vell og merke, hehe

Greit, ja ;-)

Skrevet

Greit, ja ;-)

Husk å være uthvilt da, du får bestemme tid og sted når du er best skikket til jobben:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...