Gå til innhold

Alkohol årsaken til kreft hos ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vel si d

Vel si det til faren min, han er død nå.

Men han hadde flere risikofaktorer,s å jeg mener det er mer kombinasjonen av de enn alkoholen alene.

Han var alkis, han var storrøyker og han spiste mye fet og søt mat.

Fikk bukspyttkjertelkreft med spredning til lever... :(

Husker jeg advarte han noen år før og sa han kom til å bli syk om han fortsatt slik, men han bare avfeide meg, han dret i helsa si... Veldig trist.

Jeg tror han hadde levd i dag om han hadde snudd i tide og fått en bedre livsstil.

Annonse

Dattera mi påstår at alkohol er årsaken til de fleste tilfeller av prostatakreft i ung alder og blærekreft. Bare tenk på kongen, han tar seg nok en pinne i ny og ne

''Bare tenk på kongen, han tar seg nok en pinne i ny og ne''

Her ble det vel mer enn antydet at kongens kreftsykdom nok skyldtes helt andre 'pinner' enn dem som kommer i glass...

ShitDiddelyDo

''Bare tenk på kongen, han tar seg nok en pinne i ny og ne''

Her ble det vel mer enn antydet at kongens kreftsykdom nok skyldtes helt andre 'pinner' enn dem som kommer i glass...

'' Her ble det vel mer enn antydet at kongens kreftsykdom nok skyldtes helt andre 'pinner' enn dem som kommer i glass...''

Tenker du på oralsex? Man kan jo få kreft av det også, visstnok.

Nesten alt som er gøy kan medføre kreft.

Gjest Hulderen

Var eller er?

Jeg trodde hele kongefamilien røkte jeg, men at det ikke er offentlig lenger og at det heller ikke blir tatt bilde av. Jeg tror jeg har fått med meg at Sonja har sluttet.

Kong Harald sluttet å røyke da han fikk kreft.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=210270

Om de andre fortsatt røyker, vet jeg ikke.

Annonse

'' Her ble det vel mer enn antydet at kongens kreftsykdom nok skyldtes helt andre 'pinner' enn dem som kommer i glass...''

Tenker du på oralsex? Man kan jo få kreft av det også, visstnok.

Nesten alt som er gøy kan medføre kreft.

he he... nei, tenkte på sigaretter

tzatziki1365380058

Vel, i det minste kan det hende vi snart får slutt på diskusjonen om at folk som "forårsaker" egen sykdom, enten ikke skal få behandling, skal komme bakerst i køen, eller skal betale for den selv.

Alt kan vel omtrent føre til alt, så good luck til den som skal bestemme hvem som er skyld i egen sykdom og ikke....

ShitDiddelyDo

Vel, i det minste kan det hende vi snart får slutt på diskusjonen om at folk som "forårsaker" egen sykdom, enten ikke skal få behandling, skal komme bakerst i køen, eller skal betale for den selv.

Alt kan vel omtrent føre til alt, så good luck til den som skal bestemme hvem som er skyld i egen sykdom og ikke....

Den debatten kunne blitt riktig interessant da det knapt finnes noe man ikke dels er skyld i selv. Alt fra bilulykker til alpinulykker til fedmerelaterte sykdommer til hjerteinfarkt fordi man har latt seg forfalle eller hjerteinfarkt fordi man presset seg for hardt.

Vi kommer i hvert fall til å bli kvitt sykehuskøene. :)

Spennende med slike studier. I østlig filosofi så står lever/galle for sinne og lunge/tykktarm for sorg.... Når årsakene (sinne/sorg) "kveles," så kan opphopinger i energien føre til sykdommer. Overser vi symptomene så utvikler de seg...

Hovedgrunnen til manges alkoholmisbruk er håp om å drukne problemene.

Så akkurat om alkoholen er synderen, kan være minst todelt...

Videre har jeg hørt at kvinner med brystkreft i venstre bryst, har hatt problemer/bekymringer (av stor grad) for egne barn.

Høyre bryst ved problemer med partneren. (noen har det selvsagt i genene, andre ikke)

Om dette kan stemme tør ikke jeg å uttale meg om. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...