Gå til innhold

Iiiiiik - sommerbuksene mine har krympet!

Anbefalte innlegg

Gjest prust

I dag var dagen for å finne frem sommerbuksene som i et halvt år har ligget langt inne i skapet i vinterdvale.

Sola varmet deilig, og jeg tenkte jeg kunne hylle våren med å få litt sol på mine vinterbleke legger.

Fant frem favorittbuksene - en dongeriknebukse, en turkis leggbukse og en hvit knebukse.

Tok på meg dongeribuksa. Det vil si - jeg prøvde. Fikk den ikke opp til rompa i det hele tatt! Det er det verste! Fysj og fy som den har krympet.... Og jeg mener da nesten helt sikkert at jeg brukte den i fjor sommer. Grøss.

Så var det den turkise. Den kjøpte jeg sommeren 2005 tror jeg, og jeg har bodd i den i ukesvis til sammen. Den gikk på med et nødskrik, og jeg fikk faktisk kneppet knappen. Men det var bare så vidt.

Den hvite buksa turde jeg ikke prøve....

Hjelp! NÅ må jeg gå ned noen kilo altså. Har gått masse turer i vinter, men det er tydeligvis ikke nok.

:-((((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363136-iiiiiik-sommerbuksene-mine-har-krympet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Jeg solte meg i bikini idag! Ah så herlig at sommeren nærmer seg med storskritt!!! :-)))

Å gå turer er desverre ikke nok dersom man vil gå ned i vekt. Kostholdet er som regel alfa omega. Jeg har tittet innom treningsdtrådene dine på vektforumet og ofte tenkt at det du bedriver er helt kurant dersom man vil holde vekten, men ikke tungt nok dersom man vil gå ned i vekt:-/

Men, look at the bright side, det er fortsatt 2,5 mnd til sommeren :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...