Gjest Lurerinnis Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Her kan det komme mye nyttig fram! Ting jeg ikke kan unnvære er eggkokerene (flertall ja) mine, jeg koker bløte egg i den ene og harde egg i den andre, samtidig. Nå gleder jeg meg til mange tips om ting jeg kan skaffe meg som kan gjøre hverdagen lettere og livet lysere! 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Her er det bare å slå seg fullstendig løs: http://www.enklereliv.no/ 0 Siter
-ssi Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Fikk riskoker til bryllupet, og den er rett og slett genial. Putter ris og vann oppi, slår den på og så slipper jeg å tenke mer på risen. Holder risen varm når den er ferdig kokt, så jeg slipper ekstrem planlegging for å få hele middagen ferdig samtidig. 0 Siter
morsan Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Vanskelig å trekke fram en bestemt ting, men hvis jeg skal nevne en teknisk duppeditt som jeg ble litt overrasket over hvor praktisk den var, må jeg nevne vannkoker. Og da en som kan løftes rett fra 'dockingstasjon' uten å måtte ta ut ledningen for å flytte på den. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Om det er det kjekkeste vet jeg ikke akkurat men det jeg kommer på i farten er en elektronisk bagasjevekt, siden jeg hadde veldig bruk for den da jeg var på ferie for et par uker siden. http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=11&pId=3019 Ellers er iphone også noe av det kjekkeste jeg har kjøpt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Mikrobølgeovnen med mulighet til pizzasteking, så utrolig kjekk når man har tenåringer i huset. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Eggkokeren er veldig kjekk, husker ikke hvordan jeg koker egg på vanlige måten jeg Mikroen er også kjekk å ha hvis jeg får impulsinfall ang middag, går kjapt å tine i den.. eller varme opp igjen mat. Kaffetrakteren hadde vi vel heller ikke klart oss uten... Vannkokeren har jeg funnet ut er helt super nå når jeg har baby som spiser grøt, pluss jeg koker vannet hennes.... Og hva skulle jeg gjort uten vaskemaskin og tørketrommel? Og oppvaskmaskin hadde jeg ikke klart meg uten når jeg ser haugene med oppvask som danner seg etter bare en dag... (nei er ikke glad i å vaske opp for hånd). Mange kjekke duppeditter ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Kaffepresse. En hårreisende god oppfinnelse. Skal sies at jeg ikke kjøpte den, men fikk den i gave, men det var en lur gave å gi, selv om det ikke var jeg som ga den. Kamera og utstyr. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Pussig å lese om ting andre syns er det kjekkeste de har, som jeg hverken har eller ønsker meg. Tenker på microbølgeovn, riskoker og eggekoker. Vannkoker har jeg, og den brukes mye. Fonduegryta og woken setter jeg stor pris på. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Har vanskeligheter med å komme på noe. Er glad jeg hverken har eggekoker, riskoker eller vannkoker, det er ikke noe savn, og jeg er ikke glad i maskiner og ting som helst skal stå fremme på benken. Største løftet på kjøkkenfronten var foruten oppvaskmaskin induksjonsplater (kokeplater), som jeg fikk første gang for ca. syv år siden. Utrolig mye raskere enn vanlige kokeplater + at en har langt bedre kontroll under koking/steking, blant annet. Vann koker jo på 1,2,3, så det er vel grunnen til at jeg ikke føler behov for vannkoker. 0 Siter
Maya Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Eggekoker har vi også, og jeg har alsri brukt noe annet, så den kan jeg IKKE unnvære! Ellers er det ikke mange duppeditterr jeg har.. 0 Siter
Maya Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Pussig å lese om ting andre syns er det kjekkeste de har, som jeg hverken har eller ønsker meg. Tenker på microbølgeovn, riskoker og eggekoker. Vannkoker har jeg, og den brukes mye. Fonduegryta og woken setter jeg stor pris på. Helt omvent her enn det du syns ) Vannkoker har jeg aldri skjønt vitsen med ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Vannkoker! Brukes opptil flere ganger hver dag. ) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Hm, må nok nevne flere her. iPhonen og dens gode venn Geneva XL ligger svært høyt på listen, og det samme gjør Nespressomaskinen. Ellers har jeg aldri angret på Kenwood-kjøpet, bruker den flere ganger pr uke 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Helt omvent her enn det du syns ) Vannkoker har jeg aldri skjønt vitsen med ) :-) Det er så enkelt som at jeg koker opp vannet i vannkokeren når jeg koker mat, for å slippe å vente så lenge. Dessuten bruker vi den når vi drikker te. 0 Siter
Maya Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 :-) Det er så enkelt som at jeg koker opp vannet i vannkokeren når jeg koker mat, for å slippe å vente så lenge. Dessuten bruker vi den når vi drikker te. Ja, jeg har skjønt at noen gjør det. Sikkert en vanesak. I tillegg drikekr jeg ikke te, og de få gangene jeg gjør det, så bruker jeg trakteren ) 0 Siter
Gjest nupperelle Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Nuppefjerneren min syns jeg er kjekk. Og iPhonen, selvsagt. 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Android-telefon. Aldri har jeg vært så glad i en dings. Bruker den bl.a. til: Å lese lekser på (.pdf-filer) Sjekke hvor det siste store jordskjelvet var Føre statistikk over migreneanfallene. Registrering av utgifter (budsjett) Kalender GPS Spill Twitter Nettsurfing Notatblokk Handleliste med "sjekk av" funksjon Sende og motta mail Vater Kamera Fotoredigering Og så går det an å ringe og sende SMS/MMS med den, men det bruker jeg ikke så ofte ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.