Gå til innhold

FU: Det kjekkeste du noensinne har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maya

6

• Mammantil3

5

• morsan

4

• candyqueen_83

4

''Jeg har vannkjeler med fløyte som piper høyt når vannet koker. Fins ikke dette for induksjon også?

''

Slike kjeler med fløyte er vel uavhengige av oppvarmingskilden. Noe for Frosken (og andre også)! :P

''Slike kjeler med fløyte er vel uavhengige av oppvarmingskilden. Noe for Frosken (og andre også)! ''

Den jeg har, er i rustfritt stål, og den virker ikke på induksjon (da må kjelen ha magnetisk bunn, men noen rustfri-kjeler har det, særlig nå som det er mer vanlig med induksjon)

Gjest Elextra

''Slike kjeler med fløyte er vel uavhengige av oppvarmingskilden. Noe for Frosken (og andre også)! ''

Den jeg har, er i rustfritt stål, og den virker ikke på induksjon (da må kjelen ha magnetisk bunn, men noen rustfri-kjeler har det, særlig nå som det er mer vanlig med induksjon)

Ah, sånn å forstå, mener jeg engang hadde en "fløyte" som passet på ulike kaffekjeler.

Gjest Lurerinnis

Åh... Jeg var åndsfraværende og leste "Den kjekkeste du noensinne har sett". Jaja. Jeg kommer ikke på noe spesielt kjekt jeg har kjøpt, men jeg skal melde fra hvis det dukker opp noe.

Jeg tenkte helst på noe litt uvanlig jeg da, som en egentlig ikke vet om at en trenger, hvis du skjønner. Noe som du blir veldig avhengig av og glad i bare en først vet at det finnes!

Annonse

Gjest Elextra

Dette er det smarteste jeg har kjøpt noensinne: http://www.interiordetalj.no/

Ved skilsmisse skal jeg også ha med meg denne: http://www.kenwoodworld.com/uk/Products/Kitchen-Machines/Chef-and-Major/KM020/

;-)

Trenger et fastmontert tørkestativ til vaskerommet - er det så lurt det der? *hm*

Er det ikke tungvint å henge opp vasken når det er så tett oppunder taket?

candyqueen_83

Trenger et fastmontert tørkestativ til vaskerommet - er det så lurt det der? *hm*

Man heiser ned de stroppene, og så trekker man dem opp igjen :o)

Annonse

Dette er det smarteste jeg har kjøpt noensinne: http://www.interiordetalj.no/

Ved skilsmisse skal jeg også ha med meg denne: http://www.kenwoodworld.com/uk/Products/Kitchen-Machines/Chef-and-Major/KM020/

;-)

JA, en sånn har jeg også. Men den vil nok komme i kategorien dummeste kjøp siden jeg fortsatt ikke har hengt den opp, og i grunnen ikke har noen passende steder den kan henge. :((

Men de to årene jeg har eid den har jeg ikke vært plaget av at den tar så voldsomt med plass, det skal den ha der den står på vaskerommet i røret den kom i..

Som candyqueen sier, så senker man stengene med snorene på siden.

Ser du også betviler kvaliteten, men den er helt super. Det er også livstidsgaranti på det, og OM noe skulle ryke får du det erstattet.

Har hatt mitt i 4 år, det brukes mange ganger pr dag (i alle fall føles det slik!), og ikke antydning til slitt noe sted.

Det er mange som har kjøpt etter å ha sett det hos oss, og ikke èn er misfornøyd. :-)

JA, en sånn har jeg også. Men den vil nok komme i kategorien dummeste kjøp siden jeg fortsatt ikke har hengt den opp, og i grunnen ikke har noen passende steder den kan henge. :((

Men de to årene jeg har eid den har jeg ikke vært plaget av at den tar så voldsomt med plass, det skal den ha der den står på vaskerommet i røret den kom i..

He-he, skjønner at det blir et dum-kjøp når den ikke kommer opp i taket, ja! :-)

Jeg HATET mitt vingetørkestativ, som var akkurat så langt som vaskerommet mitt. Det var alltid i veien, klærne hang seg fast i stenger som stakk uttafor, og skulle jeg tørke klær ute og det kom 4 regndrypp ble det rust omtrent umiddelbart. Nei, jeg er bare så kjempefornøyd med takstativet, for jeg har ikke andre steder å tørke tøy enn på vaskerommet (for jeg orker bare ikke å klær til tørk andre steder i huset).

Gjest Elextra

Som candyqueen sier, så senker man stengene med snorene på siden.

Ser du også betviler kvaliteten, men den er helt super. Det er også livstidsgaranti på det, og OM noe skulle ryke får du det erstattet.

Har hatt mitt i 4 år, det brukes mange ganger pr dag (i alle fall føles det slik!), og ikke antydning til slitt noe sted.

Det er mange som har kjøpt etter å ha sett det hos oss, og ikke èn er misfornøyd. :-)

''Har hatt mitt i 4 år, det brukes mange ganger pr dag (i alle fall føles det slik!), og ikke antydning til slitt noe sted.

Det er mange som har kjøpt etter å ha sett det hos oss, og ikke èn er misfornøyd.''

Bestiller.

Hm, må visst måle opp først.

''Har hatt mitt i 4 år, det brukes mange ganger pr dag (i alle fall føles det slik!), og ikke antydning til slitt noe sted.

Det er mange som har kjøpt etter å ha sett det hos oss, og ikke èn er misfornøyd.''

Bestiller.

Hm, må visst måle opp først.

Smart! :-)

Mål opp, det er viktig, og ta stort nok! :-) (Vi valgte litt for lite, for vi har en ventil i taket som vi trodde vi måtte ta hensyn til, syntes det så ut som det er en brakett i taket på bildene på nettsiden deres. Det er det altså ikke, så der gikk vi på en liten smell.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...