Gå til innhold

FU: Det kjekkeste du noensinne har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Smart! :-)

Mål opp, det er viktig, og ta stort nok! :-) (Vi valgte litt for lite, for vi har en ventil i taket som vi trodde vi måtte ta hensyn til, syntes det så ut som det er en brakett i taket på bildene på nettsiden deres. Det er det altså ikke, så der gikk vi på en liten smell.)

Jeg bruker tørketrommel en hel del, men overraskende mye henges til tørk likevel. Særlig mine klær, av en eller annen grunn (delikate stoffer...).

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maya

6

• Mammantil3

5

• morsan

4

• candyqueen_83

4

Jeg bruker tørketrommel en hel del, men overraskende mye henges til tørk likevel. Særlig mine klær, av en eller annen grunn (delikate stoffer...).

Samme her, blir stadig overrasket over alt som ikke skal tromles, men bare tørkes. I vinter har det vært helt uvurderlig, med masse uteklær som bare skal tørkes!

Har dessuten kjøpt et sånt lite klypestativ for votter/sokker, som henger på den ene stanga. Kjempekjekt!

Du vil sannsynligvis takke meg dypt og inderlig når du har fått hengt opp stativet ditt. ;-)

Jeg tenkte helst på noe litt uvanlig jeg da, som en egentlig ikke vet om at en trenger, hvis du skjønner. Noe som du blir veldig avhengig av og glad i bare en først vet at det finnes!

Å. Det høres ut som airbrushen min! Jeg tviler på at det er særlig mange her inne som har så mye glede og nytte av en sånn, da.

Nei, jeg vet sannelig ikke. Jeg kommer ikke på noe spesielt som ikke folk flest har.

Gjest Modern77

Ja, jeg har skjønt at noen gjør det. Sikkert en vanesak. I tillegg drikekr jeg ikke te, og de få gangene jeg gjør det, så bruker jeg trakteren :o)

Jeg bruker vannkokeren mye, spesielt nå når jeg har en baby jeg varmer grøt til... hun er så utålmodig, så da er det best å ha grøten klar fortest mulig. Går lynkjapt å koke i vannkokeren.

Om morgenen setter jeg den på og koker ekstra vann til å ha i drikkeflaska til babyen, dette lunker seg så hun får til drikke litt senere. Så lager jeg grøt til babyen og en kopp te til meg av resten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...