Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å fikse en do?

Anbefalte innlegg

Gjest psyk uten do

jeg har timer hos privatpraktiserende psykiater. Hun har kontor i underetasjen. Det som er kjipt er at det er noe tull med toalettet, og rørene må fikses på.

Siden jeg har hyperaktiv blære og lang reisevei så er jo ikke dette så kult akkurat. Tror dere det er et langvarig prosjekt å få fikset dette problemet? Hun har ikke tilbudt seg å låne bort doen i overetasjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363154-hvor-lang-tid-tar-det-%C3%A5-fikse-en-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest psyk uten do

''Hun har ikke tilbudt seg å låne bort doen i overetasjen''

Har du lufta dette med henne eller spurt henne direkte om å få benytte denne doen? Ho kan da ikke praktisere som behandler uten å ha et tilgjengelig tolaett for pasientene sine!

Er det noe regelverk her? Jeg har gått til behandlere før, noen har ikke hatt do tilgjengelig.

Da må du holde deg, skifte psykiater eller klage til likestillingsombudet da psykiatere er pålagt å ha tilrettelagt toalett

''Da må du holde deg, skifte psykiater eller klage til likestillingsombudet da psykiatere er pålagt å ha tilrettelagt toalett''

Hva har likestillingsombudet med dette å gjøre? Her er det jo ingen som har tilgang til toalett...

Annonse

Gjest psyk uten do

Da må du holde deg, skifte psykiater eller klage til likestillingsombudet da psykiatere er pålagt å ha tilrettelagt toalett

Hva sier regelverket? Jeg kan aldri tenke meg at det kommer noen for å sjekke om terapeuten har en do tilgjengelig. For noen år siden gikk jeg til en psykolog som hadde kontor utenfor byen ( det var forøvrig en ganske psyk fyr, uten at det hadde noe med saken å gjøre ). Der var det ikke noe toalett.

Gjest Elextra

''Da må du holde deg, skifte psykiater eller klage til likestillingsombudet da psykiatere er pålagt å ha tilrettelagt toalett''

Hva har likestillingsombudet med dette å gjøre? Her er det jo ingen som har tilgang til toalett...

http://www.ldo.no/no/Tema/Funksjonsevne/

Alle må ha tilgjengelig toalett etter loven om universell utforming.

Hva sier regelverket? Jeg kan aldri tenke meg at det kommer noen for å sjekke om terapeuten har en do tilgjengelig. For noen år siden gikk jeg til en psykolog som hadde kontor utenfor byen ( det var forøvrig en ganske psyk fyr, uten at det hadde noe med saken å gjøre ). Der var det ikke noe toalett.

De sjekker hvis du klager. Du kommer i hvert fall ingen vei uten å gjøre noen ting. Alle leger, psykologer og psykiatere skal ha universell utforming som betyr tilrettelagt toalett.

Gjest psyk uten do

De sjekker hvis du klager. Du kommer i hvert fall ingen vei uten å gjøre noen ting. Alle leger, psykologer og psykiatere skal ha universell utforming som betyr tilrettelagt toalett.

Hva mener du med tilrettelagt toalett? Må doen være tilpasset funksjonshemmede også?

Kommer de å sjekker om doen fungerer også?

tviler sterkt på at denne saken vil ha førsteprioritet. Synes jeg ser dem komme på befaring og sjekke toalettet;)

Hva mener du med tilrettelagt toalett? Må doen være tilpasset funksjonshemmede også?

Kommer de å sjekker om doen fungerer også?

tviler sterkt på at denne saken vil ha førsteprioritet. Synes jeg ser dem komme på befaring og sjekke toalettet;)

Ja, selvfølgelig skal den det og selvfølgelig finnes det folk som sjekker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...