Gå til innhold

Rystende trakassering

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article4089596.ece

Jeg blir så forbanna når jeg leser om sånne kryp som prøver å komme seg innpå barn og unge i idrettsmiljøet på denne måten. Og hvordan han har trakassert skikkelige trenere og dommere som har konfrontert ham med dette og anmeldt ham.

Hvorfor i all verden kan ikke politiet "gjøre annet enn å notere navn og adresse"????

Det kan da ikke være lovlig å holde på slik????

Husker det var en fyr her i byen som dukket opp som dommer på en fotballturnering for noen år siden, under falskt navn, og som hadde en siktelse eller dom på seg for overgrep. Det kan jo være samme fyren? Eller et annet kryp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363181-rystende-trakassering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de bør legge ut bilde av ham på internett, og sende det til så mange idrettslag som mulig, be dem spre det videre. For å få stoppet ham.

''Jeg syns de bør legge ut bilde av ham på internett, og sende det til så mange idrettslag som mulig, be dem spre det videre. For å få stoppet ham.''

Ja - enig. Men det er vel ikke sånt som er PK.... :-(

Jeg vil IKKE ha en sånn mann igjen her i vårt område, som sniker seg rundt på turneringer og fotballskoler og tilbyr sin dommer- eller trenerkompetanse :-((((

Annonse

Helt enig med deg, dette er rystende!

Denne personen det er snakk om er alle styrer i alle idrettslag/særkretser/forbund blitt advart mot, men samtidig er man også blitt bedt om å håndtere saken med varsomhet - slik at krypet ikke skal få noen grunn til å opptre ufint mot noen. Man leser jo i artiklen hva som skjer om han blir konfrontert...

Det er kjempeviktig at de som sitter i styrer og stell i alle landets idrettsklubber er sitt ansvar bevisst, og ikke tar imot slik "hjelp fra oven". Er noe for godt til å være sant, så er det akkurat det.

''Jeg syns de bør legge ut bilde av ham på internett, og sende det til så mange idrettslag som mulig, be dem spre det videre. For å få stoppet ham.''

Ja - enig. Men det er vel ikke sånt som er PK.... :-(

Jeg vil IKKE ha en sånn mann igjen her i vårt område, som sniker seg rundt på turneringer og fotballskoler og tilbyr sin dommer- eller trenerkompetanse :-((((

De handler neppe om "PK".

1) Om noe slikt blir spredd om feil person (feil person holdt på å bli lynsjet i Storbritannia), så er det dekket for tidenes injuriesak.

2) Hva forhindrer krekene i å sende ut akkurat samme type advarsler om deg, eller om din mann eller bror eller andre?

Dette er noe politiet må ta tak i, og de må bruke de lovene som eksisterer. (Skulle det være hull i dem, så får politikerne tette dem, men lovverket er forbedret i det siste.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...