Gå til innhold

Gjøre terrassen til et "ekstra rom"?

Anbefalte innlegg

Gjest sol og varmt

..ute altså, mener ikke å bygge inn terrassen :-)

Terrassen er ca 50 kvm og rett utenfor skyvedørene fra stua. Om sommeren er det sol der store deler av dagen, og det er nå tid for å innrede der ute så det blir som et ekstra oppholdsrom om sommeren.

Tenker på en sofagruppe i plastrotting, som har vært så populært de siste årene, og et sånt telt så det går an å sitte i skyggen. Utover det har jeg ingen idéer til hva som ville vært kjekt - sånn innenfor et ok budsjett. Så jeg tar så gjerne imot ideer! Vi har to barn, men de er ikke så interessert i å sitte i en sofa eller stol, eneste hensyn er at jeg ikke vil ha mye glass etc.

Hva sier dere kreative hjerner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363201-gj%C3%B8re-terrassen-til-et-ekstra-rom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deilig vår

I Norge bør man ha tak over en del av terassen hvis man ønsker å møblere med mye tekstiler og puter etc, det er ofte regn og stort duggfall, og det blir en stor jobb og ta alt inn / i putekasset hver kveld. Under taket / markisen kan det være godt med en terrasseovn ( infrarød varme) til kjøligere kvelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...