Gå til innhold

Lyden en hjernecelle i vakuum lager når den dør

Anbefalte innlegg

Brita C. Møystad slakter TV-programmet "Den andre siden" på uetterlignelig og ubetalelig vis:

''Det er lyden en ensom hjernecelle i vakuum lager når den dør.''

''Det viser seg at Terje er glad i ordet indikasjon, for det får Terjes forskning til å høres ganske ordentlig ut.

- Du forsker på effekten av healing på kreftceller, sier Birgitte, som med den setningen indikerer at healing har en effekt i utgangspunktet.

- Jeg brukte energien min på kreftceller og jeg fikk en indikasjon, sier Terje. – Men Illuminati, Bilderberg-gruppen, New World Order, Frimurerlosjen, Vatikanet, PLO og FN har slått seg sammen for å bekjempe meg og min forskning. ''

''- Jeg kan jo ikke love at noe skjer, sier Terje. – Men hver eneste gang skjer det noe.

- Tenk om vi kunne kombinere den moderne medisinen med den gamle, drømmer Gro-Helen.

Det brukes altfor lite årelating i forbindelse med bypassoperasjoner på norske sykehus.

- Medisin behandler symptom, healing behandler årsak, sier Terje. Og så lurer han på hvorfor ingen vil vite noe av ham og forskningen hans.

Terje er Norges mest ansvarsløse mann.''

Kilde: http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/04/08/den-andre-siden-doktoren-er-ikke-inne/

Fortsetter under...

Takk for herlig link, den er nå lagra under favoritter!

Har alltid hatt stor respekt for Møystad - nå er jeg blodfan :-)

Denne er, om noe, enda "verre"! :-)

http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/03/31/den-andre-siden-det-finnes-grenser/

Shame on you ;-)

Jeg hadde faktisk tenkt å gjøre masse fornuftig etter at Vesla var lagt i kveld, men blei sittende å lese denne hysterisk morsomme og svært så intelligente "popcorn-bloggen" til Møystad.

Har foreløpig lest meg gjennom "På den andre siden"-innleggene inkl etterfølgende kommentarer. De omtalte episodene har jeg ikke sett, men så en del episoder i forrige sesong - og ler gjenkjennede, *hikst* !

Dog er det skummelt at dette programmet nok trigger moderne overtro hos søkende sjeler. TVN / Fem har gjort et kommersielt scoop her.

Godt vi har Møystad; benker meg til med en ny dose av henne og popcorn før jeg kryper til sengs ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...