Gjest Gjøkeniburet Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Men jeg kan ikke reservere meg mot at infoen samles inn og videreformidles. Selvsagt blir ikke infoen kunngjort for hele postverket. Men vi har ikke kontroll over hvem i postverket som har tilgang, og hva de gjør med det. Er det frivillig? Jeg håper inderlig det. Det kom ikke frem i den infoen jeg fikk, i hvert fall. Jeg ønsker ikke å ende opp i en situasjon der en eller annen offentlig etat sier: "Den infoen har vi sendt til din DigiPost, det er ikke vårt ansvar at du ikke har lest den." Tenk om postmannen/kvinnen ikke leverer eller glemmer å levere en konvolutt til deg da ? Sensest nå for 30 minutter siden, så fant jeg en konvolutt fra NAV til naboamen her. Den lå på veien. Hun hadde mistet den etter at hun hadde tømt den ulåste postkassen sin. Har du pass ? Pass blir ordnet på politikontoet, og sent i spesielle pass-konvolutter til postkassen din. Disse konvoluttene er ikke til å ta feil av. Tenk om postbudet "glemmer" å legge passkonvolutten i postkassen din da. Et pass er visst verdt noen kroner sånn på gata. Da er det tryggere å få dette i en rekommandert sending. Selv er jeg reddere for bankkontonummer, enn at noen skal få greie på en parkeringsbot fra et eller annet sted. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363224-digipost/page/2/#findComment-3148418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.