Gå til innhold

Digipost

Anbefalte innlegg

Gjest Gjøkeniburet

Men jeg kan ikke reservere meg mot at infoen samles inn og videreformidles. Selvsagt blir ikke infoen kunngjort for hele postverket. Men vi har ikke kontroll over hvem i postverket som har tilgang, og hva de gjør med det.

Er det frivillig? Jeg håper inderlig det. Det kom ikke frem i den infoen jeg fikk, i hvert fall. Jeg ønsker ikke å ende opp i en situasjon der en eller annen offentlig etat sier: "Den infoen har vi sendt til din DigiPost, det er ikke vårt ansvar at du ikke har lest den."

Tenk om postmannen/kvinnen ikke leverer eller glemmer å levere en konvolutt til deg da ?

Sensest nå for 30 minutter siden, så fant jeg en konvolutt fra NAV til naboamen her. Den lå på veien. Hun hadde mistet den etter at hun hadde tømt den ulåste postkassen sin.

Har du pass ?

Pass blir ordnet på politikontoet, og sent i spesielle pass-konvolutter til postkassen din.

Disse konvoluttene er ikke til å ta feil av.

Tenk om postbudet "glemmer" å legge passkonvolutten i postkassen din da.

Et pass er visst verdt noen kroner sånn på gata.

Da er det tryggere å få dette i en rekommandert sending.

Selv er jeg reddere for bankkontonummer, enn at noen skal få greie på en parkeringsbot fra et eller annet sted.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363224-digipost/page/2/#findComment-3148418
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...