Gå til innhold

Finner du pusen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må i så fall være en spøkelsespus. :o

Skrevet

Det må i så fall være en spøkelsespus. :o

Det bør jo i så fall være et godt egnet emne for "Den Andre Siden" programmene (se tråden om den døde hjernecellen).

:-)

Skrevet

Så stripene på den, men det tok litt tid før jeg så at dette var katten. :)

Skrevet

Det er ikke et slikt bilde hvor det plutselig dukker opp en demonbesatt tenåring, vel? Jeg tør nesten ikke å lete etter noen katt, for jeg bare venter på å bli skremt...

Skrevet

Det er ikke et slikt bilde hvor det plutselig dukker opp en demonbesatt tenåring, vel? Jeg tør nesten ikke å lete etter noen katt, for jeg bare venter på å bli skremt...

Absolutt IKKE. Jeg har ekstrem allergi mot slike ting selv, så det kommer du aldri til å se fra meg.

Det E R en katt i bildet. Og den sitter der og glor, men er vanskelig å se. :0)

brilleslangen
Skrevet

Hehe, snakk om kamuflasje :-)

Hvis det er en mus eller to i området er det faktisk gode muligheter for at den katten vil få seg et herremåltid ja...

Jeg hadde ikke greid å se katten om jeg ikke hadde visst at den skulle være der

Skrevet

God kamfulasje! Men jeg så den fort jeg altså, har litt ekstra pusekattradar :)

Skrevet

Absolutt IKKE. Jeg har ekstrem allergi mot slike ting selv, så det kommer du aldri til å se fra meg.

Det E R en katt i bildet. Og den sitter der og glor, men er vanskelig å se. :0)

Jeg turte å ta sjansen, fant pusen med det tok lang tid:-)

Skrevet

Jeg fant den ganske fort. Men elsker katter, så jeg tror jeg har ekstra radar for dem :-)

Skrevet

Ja. Den sitter der, dritatrengt, og stirrer på trappa mi. Om noen sekunder gjør kreket et deposit under den.

Jeg er ingen kattehater, men jeg arbeider med saken.

Skrevet

Hvor på bildet er den pusen? *lete*

Til venstre foran den steinrøysa som er i midten til høyre i bildet. :o) Tok en stund før jeg fant den også.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Så snodig, i går så jeg på bildet ørten ganger, ikke noe pus der.

I dag åpnet jeg linken og vips der satt kattepusen den.

Skrevet

Til venstre foran den steinrøysa som er i midten til høyre i bildet. :o) Tok en stund før jeg fant den også.

Åh, der ja. hehe! Såå frustrert jeg var over at jeg ikke fant den

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...