EnolaGay Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/04/camouflage-cat-1.jpeg Det er en katt på bildet. Og den forsøker ikke gjemme seg engang. Hehehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det må i så fall være en spøkelsespus. 0 Siter
Kim78 Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det må i så fall være en spøkelsespus. Det bør jo i så fall være et godt egnet emne for "Den Andre Siden" programmene (se tråden om den døde hjernecellen). :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Så stripene på den, men det tok litt tid før jeg så at dette var katten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Det er ikke et slikt bilde hvor det plutselig dukker opp en demonbesatt tenåring, vel? Jeg tør nesten ikke å lete etter noen katt, for jeg bare venter på å bli skremt... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Det er ikke et slikt bilde hvor det plutselig dukker opp en demonbesatt tenåring, vel? Jeg tør nesten ikke å lete etter noen katt, for jeg bare venter på å bli skremt... Absolutt IKKE. Jeg har ekstrem allergi mot slike ting selv, så det kommer du aldri til å se fra meg. Det E R en katt i bildet. Og den sitter der og glor, men er vanskelig å se. :0) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hehe, snakk om kamuflasje :-) Hvis det er en mus eller to i området er det faktisk gode muligheter for at den katten vil få seg et herremåltid ja... Jeg hadde ikke greid å se katten om jeg ikke hadde visst at den skulle være der 0 Siter
laguna1 Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 God kamfulasje! Men jeg så den fort jeg altså, har litt ekstra pusekattradar 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Absolutt IKKE. Jeg har ekstrem allergi mot slike ting selv, så det kommer du aldri til å se fra meg. Det E R en katt i bildet. Og den sitter der og glor, men er vanskelig å se. :0) Jeg turte å ta sjansen, fant pusen med det tok lang tid:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Jeg fant den ganske fort. Men elsker katter, så jeg tror jeg har ekstra radar for dem :-) 0 Siter
nick Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ja. Den sitter der, dritatrengt, og stirrer på trappa mi. Om noen sekunder gjør kreket et deposit under den. Jeg er ingen kattehater, men jeg arbeider med saken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Hvor på bildet er den pusen? *lete* Til venstre foran den steinrøysa som er i midten til høyre i bildet. ) Tok en stund før jeg fant den også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Så snodig, i går så jeg på bildet ørten ganger, ikke noe pus der. I dag åpnet jeg linken og vips der satt kattepusen den. 0 Siter
Anki Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Til venstre foran den steinrøysa som er i midten til høyre i bildet. ) Tok en stund før jeg fant den også. Åh, der ja. hehe! Såå frustrert jeg var over at jeg ikke fant den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.