Gå til innhold

Gutte -og jentenavn :-)

Anbefalte innlegg

Tenk også på hvordan det blir bare med initialene. Kjipt å hete eks K.U.K . ;))

Liker godt Oliver for tiden. ;)

Jentenavn Olivia? :)

''Tenk også på hvordan det blir bare med initialene. Kjipt å hete eks K.U.K . ;))''

En av jentene i klassen min på barneskolen hadde initialene W.C.... Hun var temmelig fortvilet da vi skulle lage gympose i håndarbeidstimene og brodere initialene på den...

Fortsetter under...

Ett av mine barn har navn på lista di. Men om vi hadde fått barn nr fire, ville 6 av de navnene vært aktuelle å velge :-)

Hadde vi fått flere, så hadde nok noen av disse navnene vært aktuelle for oss også :)

Godt vi er flere som liker de litt mer trauste navnene :)

Gjest afrikainspirert

Tedros -forkortelse av Teodor

her er en link:

http://namesaz.com/advanced_search/U/name/names/null/root/name=vv

da kan du prøve med forskjellige bokstaver, og finne maaange fine og evt utradisjonelle navn. Kombinasjone av navna til mine barn trur eg det er ingen som har / de er halvt afrikanske, derfor både norsk og afrikansk

''Tenk også på hvordan det blir bare med initialene. Kjipt å hete eks K.U.K . ;))''

En av jentene i klassen min på barneskolen hadde initialene W.C.... Hun var temmelig fortvilet da vi skulle lage gympose i håndarbeidstimene og brodere initialene på den...

...stakkars gull..den er kjip ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...