Gå til innhold

Legger like godt ut hele bryllupsalbumet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er litt rart, spesielt i og med at to av bildene var av pyntingen av kirken?

Men det er jo genialt for dem som vil kjøpe kjolen. Her får de ikke bare et fancy bilde av en supermodell som aldri stemmer med virkeligheten (eller når vanlige folk drar på seg plagget), men kjolen på en helt ordinær kvinne, også under rydding - og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.

Hvis jeg kjøpte brudekjoler med jevne mellomrom ville jeg foretrukket en sånn bildeserie av den potensielle kjolen.

Annonse

tzatziki1365380058

Men det er jo genialt for dem som vil kjøpe kjolen. Her får de ikke bare et fancy bilde av en supermodell som aldri stemmer med virkeligheten (eller når vanlige folk drar på seg plagget), men kjolen på en helt ordinær kvinne, også under rydding - og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.

Hvis jeg kjøpte brudekjoler med jevne mellomrom ville jeg foretrukket en sånn bildeserie av den potensielle kjolen.

'' og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.''

Knegg! :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...