Gå til innhold

Legger like godt ut hele bryllupsalbumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var vel ikke så rart?

Med mindre vi misforstår annonsen og det som egentlig selges er en postordrebrud.

Skrevet

Dette var spennede! :) Ja, var jo spent på hvem hun kom ut med. hehe

Kjolen er iallefall vist tydelig og greit frem her.

Skrevet

Hehe, er det mulig - inkludert tomme kirkebenker uten å se snurten av en kjole:-)

Skrevet

Det var vel ikke så rart?

Med mindre vi misforstår annonsen og det som egentlig selges er en postordrebrud.

Det er litt rart, spesielt i og med at to av bildene var av pyntingen av kirken?

Gjest Hulderen
Skrevet

Hehe, er det mulig - inkludert tomme kirkebenker uten å se snurten av en kjole:-)

Ikke så rart, siden ornament til kirkebenkene følger med på kjøpet. Naturlig at det vises frem da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er litt rart, spesielt i og med at to av bildene var av pyntingen av kirken?

Men det er jo genialt for dem som vil kjøpe kjolen. Her får de ikke bare et fancy bilde av en supermodell som aldri stemmer med virkeligheten (eller når vanlige folk drar på seg plagget), men kjolen på en helt ordinær kvinne, også under rydding - og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.

Hvis jeg kjøpte brudekjoler med jevne mellomrom ville jeg foretrukket en sånn bildeserie av den potensielle kjolen.

Skrevet

Jeg stusset også på kirkepyntebildene først, men så leste jeg i annonseteksten at dette følger med på kjøpet.

Skrevet

Det er jo fint at an kan se skikkelig. Alt for mange legger ut annonser med få/dårlige bilder, og ikke minst med dårlig info i teksten om f eks lengde, høyde bredde på ting (der slikt kan være relevant) med mer.

Skrevet

Jeg stusset også på kirkepyntebildene først, men så leste jeg i annonseteksten at dette følger med på kjøpet.

Ja, det var visst det jeg ikke leste, men flere har påpekt at det ikke var så overflødige bilder likevel:-)

Skrevet

Jeg lurer på om faren som følger henne opp også kan kjøpes? Eller er det ektemannen?

tzatziki1365380058
Skrevet

Men det er jo genialt for dem som vil kjøpe kjolen. Her får de ikke bare et fancy bilde av en supermodell som aldri stemmer med virkeligheten (eller når vanlige folk drar på seg plagget), men kjolen på en helt ordinær kvinne, også under rydding - og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.

Hvis jeg kjøpte brudekjoler med jevne mellomrom ville jeg foretrukket en sånn bildeserie av den potensielle kjolen.

'' og selv om kvinnen er gift er det ingen grunn til at hun ikke skal fortsette å rydde.''

Knegg! :))

Skrevet

Ja, det var visst det jeg ikke leste, men flere har påpekt at det ikke var så overflødige bilder likevel:-)

pyntingen var jo fin, men jeg lurer på om gjestene skal krype under eller hoppe over for å komme seg inn i benkene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...