Gå til innhold

Sett dette? "Norske jenter har seg selv å takke"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
megler Smekk
Skrevet

''Nordmenn er helt forferdelige!''

Hva gjør de egentlig her? Send dem ut!

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Ja, jeg fikk tilsendt denne linken fra datteren min i går.

Det eneste "nye" artikkelen bringer med seg, er at det er Abid Raja som står for intervjuet. Alt er ellers "gammelt nytt".

Gjest Jacoba
Skrevet

Ja, vi vet vel at det er sånn..

Likte denne ''« Synes det er blitt mer omvendt rasisme. Vi etniske nordmenn kan ikke si noe før vi er rasister. Men de [innvandrere] kan si hva de vil. Tror det har blitt fokusert for mye på rasisme den ene veien.»''

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, vi vet vel at det er sånn..

Likte denne ''« Synes det er blitt mer omvendt rasisme. Vi etniske nordmenn kan ikke si noe før vi er rasister. Men de [innvandrere] kan si hva de vil. Tror det har blitt fokusert for mye på rasisme den ene veien.»''

"Omvendt rasisme" er et fullstendig meningsløst og dustete begrep - som attpåtil ofte brukes i ganske lumre sammenhenger.

Rasisme og fordommer er rasisme og fordommer - uansett.

Skrevet

men kjære vene sånt gjør man da ikke! Støtter meg til han som sier at han ikke er rasist ,men realist!

Skrevet

Ja, jeg fikk tilsendt denne linken fra datteren min i går.

Det eneste "nye" artikkelen bringer med seg, er at det er Abid Raja som står for intervjuet. Alt er ellers "gammelt nytt".

Jeg vedder på at vi snart får høre fra Hanne Nabintu Herland som vil forsvare de afrikanske mennene mot voldtektsbeskyldningene. " det er jo ikke så rart at afrikanske menn voldtar når de ser hvor lite frigitt den norske kvinnen er "

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...