Gjest MayLynn Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 http://www.p4.no/story.aspx?id=272134 "sukk" sier nå jeg... 0 Siter
megler Smekk Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 ''Nordmenn er helt forferdelige!'' Hva gjør de egentlig her? Send dem ut! 0 Siter
Gjest Gjøkeniburet Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ja, jeg fikk tilsendt denne linken fra datteren min i går. Det eneste "nye" artikkelen bringer med seg, er at det er Abid Raja som står for intervjuet. Alt er ellers "gammelt nytt". 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ja, vi vet vel at det er sånn.. Likte denne ''« Synes det er blitt mer omvendt rasisme. Vi etniske nordmenn kan ikke si noe før vi er rasister. Men de [innvandrere] kan si hva de vil. Tror det har blitt fokusert for mye på rasisme den ene veien.»'' 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ja, vi vet vel at det er sånn.. Likte denne ''« Synes det er blitt mer omvendt rasisme. Vi etniske nordmenn kan ikke si noe før vi er rasister. Men de [innvandrere] kan si hva de vil. Tror det har blitt fokusert for mye på rasisme den ene veien.»'' "Omvendt rasisme" er et fullstendig meningsløst og dustete begrep - som attpåtil ofte brukes i ganske lumre sammenhenger. Rasisme og fordommer er rasisme og fordommer - uansett. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 men kjære vene sånt gjør man da ikke! Støtter meg til han som sier at han ikke er rasist ,men realist! 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Ja, jeg fikk tilsendt denne linken fra datteren min i går. Det eneste "nye" artikkelen bringer med seg, er at det er Abid Raja som står for intervjuet. Alt er ellers "gammelt nytt". Jeg vedder på at vi snart får høre fra Hanne Nabintu Herland som vil forsvare de afrikanske mennene mot voldtektsbeskyldningene. " det er jo ikke så rart at afrikanske menn voldtar når de ser hvor lite frigitt den norske kvinnen er " 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.