Gå til innhold

Noen som har vært i San Francisco?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

En fantastisk by! Ligger utrolig vakkert til, og det er mengder av spennende arkitektur og ulike miljøer å se.

Men det er noe i uttrykket "the coldest winter I ever had was a summer in San Francisco"! Alle jeg kjenner har blitt forkjølet der - litt vanskelig for oss nordboere med den glovarme solen og den kjølige vinden :-).

Mary Poppins

En fantastisk by! Ligger utrolig vakkert til, og det er mengder av spennende arkitektur og ulike miljøer å se.

Men det er noe i uttrykket "the coldest winter I ever had was a summer in San Francisco"! Alle jeg kjenner har blitt forkjølet der - litt vanskelig for oss nordboere med den glovarme solen og den kjølige vinden :-).

Hmm har hørt det uttrykket før men trodde ikke det lå så mye i det:) Men det er kaldt der altså? Trodde det var som i California forøvrig med ganske deilig klima.

Gjest Elextra

Hmm har hørt det uttrykket før men trodde ikke det lå så mye i det:) Men det er kaldt der altså? Trodde det var som i California forøvrig med ganske deilig klima.

Det er svært forskjellig klime i forhold til lengre sør. Høsten der skal visstnok være deilig og varm, mens vår og sommer er kaldere, men selvfølgelig ikke kald i norsk betydning. Dette finner du masse info om på nett.

Mary Poppins

Det er svært forskjellig klime i forhold til lengre sør. Høsten der skal visstnok være deilig og varm, mens vår og sommer er kaldere, men selvfølgelig ikke kald i norsk betydning. Dette finner du masse info om på nett.

Ja har sett en del på nettet. Overraskende kaldt der nå ser jeg. Jaja så lenge det totaltsett er varmere enn i Norge er jeg fornøyd :-)

Annonse

Mary Poppins

Ikke vært der, men kjenner ei som skal på utveksling dit til høsten. Være der et år, studere på Berkely!

Åh, jeg er MISUNNELIG!!!!!

Mine amerikanske venner sier det er deres absolutte favorittby! Er visst HELT fantastisk!

Kult! :-))

Gjest Elextra

Ja har sett en del på nettet. Overraskende kaldt der nå ser jeg. Jaja så lenge det totaltsett er varmere enn i Norge er jeg fornøyd :-)

Blir sikkert helte flott, bare du ikke forventer deg VELDIG varmt sommervær! :) Og ta med deg en tynn vindtett jakke og kanskje et sjal/skjerf - kjent å ha om det er varmt, men kald vind.

Når skal du dit?

Mary Poppins

Blir sikkert helte flott, bare du ikke forventer deg VELDIG varmt sommervær! :) Og ta med deg en tynn vindtett jakke og kanskje et sjal/skjerf - kjent å ha om det er varmt, men kald vind.

Når skal du dit?

Jeg drar i august :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...