Gå til innhold

Løs mage av biola?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bakteriene i Biola skal være bra for magen. Dvs. at løs mage skal bli litt fastere, og hard mage skal bli litt løsere. Jeg har ofte tatt melkesyrekapsler (en slags konsentrat av melkesyrebakteriene i Biola) forebyggende mot diare når jeg skal tropiske land o.l. Andre tar det mot hard mage. Men det er jo ikke sikkert det virker likt på absolutt alle...

Gjest E-post

Jeg så noe forskning, og jeg tror det var på biola (det var ihvertfall et veldig likt produkt), der forbrukermyndigheter skulle sjekke om de kunne reklamere med at det var mageregulerende. De undersøkte magebakterier og magefunksjon. En tredjedel av forsøkspersonene ble bedre i magen, en tredjedel var det samme og en tredjedel ble verre. Så du er sikkert i den siste kategorien. Det ble begrunnet med at man har svært forskjellig tarmbakterieflora fra før, så det er individuelt om Biola tilfører noe posetivt eller ikke. De fikk ikke lov til å garantere bedre mage i reklamen sin..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...