Gå til innhold

Slike gutter det vil gamle Norge ha!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, huff.

Jeg mener å huske at alarmer var litt spennende i militæret. Da ble i hvert fall rutinen brutt.

Og mitt kull var til sammenligning der fordi vi ikke hadde rare valget. Det har vel dagens unge i militæret?

Disse burde slenges i kakebua på ubestemt tid.

nitty-gritty
Skrevet

Jeg synes innlegget like under saken sier det godt: "Man har en ironisk distanse til det meste og problem med å ta ting for det det er. Gutta gjenspeiler vel resten av samfunnet.. Matleie og uten dedikasjon."

Slik er vi, til en viss grad. Tilbakeholden når det kommer til det meste i livet. Man må ikke bry seg om eller uttrykke noe for mye, da er det desto bedre med for lite.

Gjest uffsiiiiiii
Skrevet

Som min bror sier så er mange gardister homofile eller pingler som kun blir gardist pga statusen det gir. De tøffe gutta verver seg ikke dit :-)

Så her fikk vi se hva vi skattebetalerne betaler for...

Still dem for krigsrett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...