Gå til innhold

Snart ferdig utdannet :)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg levert bacheloroppgaven min i sykepleie. Nå gjenstår det noen små uker på skolen for å bli flink til å veilede, og 2 praksisuker på helsestasjonen.

Så starter jeg å arbeide på nevrologisk avdeling på det lokale sykehuset vårt. Har fått 75% stilling ut året, med stor sannsynlighet for forlengelse.

Det kan se ut som om jeg begynner å bli voksen - i en alder av 40... ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363279-snart-ferdig-utdannet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

23

• Spenol(1)

2

• nitty-gritty

2

• laban

1

Mest aktive i denne tråden

nitty-gritty

Gratulerer så mye.

Det er fryktelig gøy å følge hverandre slik vi kan gjøre her på DOL. Jeg husker når du diskuterte med deg selv om du skulle være hjemme med minstemann et ekstra år og jeg husker når du snakket om å starte på sykepleieutdanningen. Tenk så tiden flyr :)

Gratulerer så mye.

Det er fryktelig gøy å følge hverandre slik vi kan gjøre her på DOL. Jeg husker når du diskuterte med deg selv om du skulle være hjemme med minstemann et ekstra år og jeg husker når du snakket om å starte på sykepleieutdanningen. Tenk så tiden flyr :)

Tusen takk :) Ja, tiden flyr :)

Jeg blir så imponert over at dere husker sånne ting som ble tatt opp for så lenge siden. Selv har jeg helt glemt at jeg diskuterte det med å være hjemme med minstemann :) Jeg er glad jeg gjorde det :)

Jeg er også veldig glad jeg startet på sykepleien, men enda mer glad for at jeg snart er ferdig :D

nitty-gritty

Tusen takk :) Ja, tiden flyr :)

Jeg blir så imponert over at dere husker sånne ting som ble tatt opp for så lenge siden. Selv har jeg helt glemt at jeg diskuterte det med å være hjemme med minstemann :) Jeg er glad jeg gjorde det :)

Jeg er også veldig glad jeg startet på sykepleien, men enda mer glad for at jeg snart er ferdig :D

Jeg husker det nok bare siden vi fikk barn nesten samtidig :)

Annonse

Annonse

GRATULERER fra meg også!

Det står det jammen respekt av etter det du har vært gjennom det siste halve året...

Utfra det jeg har lest av dine innlegg på DOL er jeg overbevist om at du blir / er en dyktig sjukepleier, lykke til :-)

Åh! Tusen takk, Angustia. Det har vært tøfft, og jeg er glad jeg har klart å holde ut :)

Jeg håper inderlig jeg blir en god sykepleier :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...