Gå til innhold

Snart ferdig utdannet :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

23

• Spenol(1)

2

• nitty-gritty

2

• laban

1

Mest aktive i denne tråden

Fantastisk, Jubalong!

Gratulerer så mye, nå er det bare plankekjøring igjen.

Du har vært sterk, flink og flittg - jeg vet at sykepleiestudiet er ganske mye pugg (min besteveninne var ferdig for 3 år siden).

Tusen takk :)

Joda, litt pugging har det nok vært, men det største slitet har vært alle oppgavene som skal skrives og leveres til eksamensmappe. Og så de muntlige eksamenshøringene...

Men nå er det bare muntlig forsvaring av bachelor igjen :D

Annonse

Nå har ikke jeg medisinsk kompetanse. Men hva består arbeidsoppgavene av på nevrologisk avdeling?

Mange av pasientene kommer inn med slag. Hos oss blir de sendt videre hvis de må opereres, men vi får dem tilbake postoperativt. Det er mye observasjon hos alle som har hatt slag, i tillegg til varierende mengde pleie.

I tillegg er det f.eks. de som innlegges pga MS, epilepsi, hjernesvulster som gir nevrologiske utfall, parkinson osv.

Sykehuset har både en poliklinisk avdeling og en sengepost. Jeg skal være på sengepost. Det er der de havner som innlegges.

Annonse

Dæ å snyde så flink du er! :)

Gratulerer masse med jobben, du er svært svært heldig, men det er velfortjent.

Snart voksen ja, hehe, fint med en lang ungdomstid også da! ;)

Takk :) Jeg vet ikke om jeg føler meg så flink, men jeg er fornøyd med at jeg har klart å holde ut, og da særlig dette siste året som har vært tøft på mange områder.

Og ungdomstida har vært rimelig lang, ja ;) Men jeg kan vel ikke helt si at jeg føler meg voksen enda heller - heldigvis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...