Gå til innhold

Finnes det noen døgnåpen tannlegevakt i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hvis en skulle få akutt vondt i en tann lørdag kveld, er det noen steder som er åpne eller må en vente til neste dag?

Jeg har heldigvis ikke tannverk. Jeg jobber med en turistportal og skal legge inn nyttige tlf og adresser i tilfelle slike kriser skulle oppstå.

Fortsetter under...

Google på "Oslo tannlegevakt" og du vil få svar!

Det var masse svar der!, og ulike steder. det er visst mange som kaller seg tannlegevakt. Fant omsider tannlegevakta ved Galleriet, jeg vet ikke om noen andre som har åpent i helgene,. Da må det i såfall være privat.

Det var masse svar der!, og ulike steder. det er visst mange som kaller seg tannlegevakt. Fant omsider tannlegevakta ved Galleriet, jeg vet ikke om noen andre som har åpent i helgene,. Da må det i såfall være privat.

Tannlegevakta på Tøyen er da åpen i helgene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...