EnolaGay Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Jeg har vasket kjøleskapet mitt. Ohhhh...*flau* en stund siden ja. Og når jeg begynte kom jeg på hvorfor jeg har utsatt det! De der )="(/& glasshyllene! AW! Det er til å få krampe i utolmodighetsgenet av. Det er glasshyller med sånn plastramme rundt, og den plastramma SUUUUGER seg fast i glasset så det blir umulig å få det ut. Og ut MÅ det fordi alt som har lekt der inne legger seg mellom plasten og glasset. JÆÆÆÆkk. Tips til å gjøre dette på en enklere måte? Kan jeg bytte patenten og bruke glasshyllene fortsatt? Hvordan i så fall? 0 Siter
Gjest åæou Skrevet 13. april 2011 Skrevet 13. april 2011 Oppevar ting som kan legge stående og pakk andre ting som kan lekke inn i noe som gjør at det ikke lekker ut i skapet. Vask oftere. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. april 2011 Forfatter Skrevet 15. april 2011 http://www.abcnyheter.no/node/129386 Jaggu.. :0) Når nøden er størst... men de sier ikke noe om vrange plastrammer da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.