Gå til innhold

Ny telefon - operativsystem

Anbefalte innlegg

Gjest Ny telefon

Jeg skal kjøpe ny telefon og lurer på om noen har en telefon å anbefale. Har sett litt på nett og skjønt at det er flere operativsystemer. Android og Symbian - muligens flere?

Hva er forskjellen? Hvilket som er best er kanskje vanskelig å svare på siden det kommer an på hva man liker.

Jeg kan ingenting om dette, og trenger en telefon jeg forstår.

Uten abonnement.

Trodde det skulle være veldig dyrt, men når jeg har regnet på ulike tilbud med abonnement og sammenlignet prisen på disse med telefoner uten abonnement har jeg i enkelte tilfeller fått at den uten abonnement er billigst (selv når telefonen kostet 1 kr)

Bruksområder:

snakke, sms, varsel om mail, kunne bruke som modem til pc, nett-tilgang med wi-fi (så jeg kan koble meg på gratis nettverk når det er tilgjengelig)

Pris

Har ikke satt noen klar grense. Har lyst på en ordentlig telefon og er villig til å gå litt opp i pris. Helst ikke over 2000, men grensen er ikke absolutt.

Hørt at det finnes mobiler med tv-tilgang, aner ikke om det stemmer eller hva det evt innebærer av feks kanaler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363306-ny-telefon-operativsystem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hater Symbian

Anbefaler android om du ikke er et iPhone-menneske. LG Optimus 2x er en knalltelefon, Huawei U8800 og ZTE Blade er gode billigere alternativer. Begge de sistnevnte gir mye for pengene og får gode resultater i tester.

Android er laaangt bedre enn Symbian. Har selv Nokia N8 gjennom jobben og irriterer meg grønn. Kameraet på mobilen er fantastisk og den har HDMI-inngang(tv-overføring), men likevel... Symbian er tungt, lite innholdsrikt og irriterende i forhold til android og apple!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...