laguna1 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 -Utepils? - Hyttetur? - Dekorerer med kyllinger og den slags? - Stå på ski (om det fortsatt er føre da)? -Spille brettspill? - Gå på påskequiz? - Blåse ut egg og male på dem? - Spise lammelår? -Gi bort eller få et påskeegg med snop i? - Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings? - Gjøre klar uteplass i solen? - Be på ambisiøs middag? Jeg håper jeg skal ha en rolig og fin påske.Etter at jeg har flyttet tingene mine på palmesøndag! Sysle litt i leilighet, drikke utepils, og jeg vet jeg får et stooort påskeegg av mamma! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har ikke planlagt så mye enda men: ''-Utepils?'' Nesten definitivt ikke. ''- Hyttetur?'' Håper vi får satt ut båten før påske, og da drar vi en tur for å se om hytta har det bra etter vinteren ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Litt så. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' NEI!!!! Heldigvis er det ikke føre for det. Men satser på mange fine dager med grilling i fjæra. ''-Spille brettspill?'' Det tror jeg nok det blir, sammen med mannen og ungene ''- Gå på påskequiz?'' Nei. Men gjerne påskequiz hjemme ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Kanskje. ''- Spise lammelår?'' Høyst sannsynlig. Har ett liggende i frysen. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Gir bort til ungene. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Helt sikkert noe rydding. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Jepp, verandaen skal måkes tom for snø, feies, og utemøblene skal på plass ''- Be på ambisiøs middag?'' Det var det lammelåret da. Kan godt tenkes at vi inviterer noen på middag en dag. Men hvor ambisiøst det blir vet jeg nå ikke. Mest håper jeg på en rolig påske med mye fint vær så vi kan være mye ut. Og så gleder jeg meg til å komme på hytta igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Definitivt. ''- Hyttetur?'' Ja, en liten en ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Neppe, men barna dekorer nok litt. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Nei, ikke i år. ''-Spille brettspill?'' Tror ikke det, men vet ikke sikkert. ''- Gå på påskequiz?'' Nei. ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Nei. ''- Spise lammelår?'' Vet ikke ennå. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Ja. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Vet ikke ennå. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Den er klar allerede ''- Be på ambisiøs middag?'' Tror ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har ikke planlagt så mye enda men: ''-Utepils?'' Nesten definitivt ikke. ''- Hyttetur?'' Håper vi får satt ut båten før påske, og da drar vi en tur for å se om hytta har det bra etter vinteren ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Litt så. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' NEI!!!! Heldigvis er det ikke føre for det. Men satser på mange fine dager med grilling i fjæra. ''-Spille brettspill?'' Det tror jeg nok det blir, sammen med mannen og ungene ''- Gå på påskequiz?'' Nei. Men gjerne påskequiz hjemme ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Kanskje. ''- Spise lammelår?'' Høyst sannsynlig. Har ett liggende i frysen. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Gir bort til ungene. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Helt sikkert noe rydding. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Jepp, verandaen skal måkes tom for snø, feies, og utemøblene skal på plass ''- Be på ambisiøs middag?'' Det var det lammelåret da. Kan godt tenkes at vi inviterer noen på middag en dag. Men hvor ambisiøst det blir vet jeg nå ikke. Mest håper jeg på en rolig påske med mye fint vær så vi kan være mye ut. Og så gleder jeg meg til å komme på hytta igjen Hehe, ser vi har ganske ulike påskeplaner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149029 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hehe, ser vi har ganske ulike påskeplaner. Størst differanse på utepilsen da. Men det kan ha en sammenheng med at jeg ikke liker øl Kan gjerne ta meg en utevin eller utecider 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Størst differanse på utepilsen da. Men det kan ha en sammenheng med at jeg ikke liker øl Kan gjerne ta meg en utevin eller utecider Utepils trenger ikke nødvendigvis innbære pils - det er vel først og fremst snakk om et glass (fortrinnsvis med alkohol) ute i solen :-) Forøvrig var vi ulike på det med at du definitivt skulle ha ting som lammelår og påskepynting, mens jeg var mer fokusert på utepils :-). Men så skal jeg/vi også til en by i solen :-)). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg skal sikkert noe av det, men jeg har egentlig mest lyst til å jobbe. Creative flow, det er det beste jeg vet:) Det blir vel noe mat og påskeegg i alle fall. Man har jo barn som trenger påskefølelse:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Utepilsen er utelukket, mest fordi jeg ikke liker øl. Men fordi det er litt for kaldt for kalde drikker en stund til, utendørs da. Hyttetur, nei, ikke i år. Har masse å gjøre, og siden det er så sen vår er nok veien opp til hytta lik kvikkleire. Noe som fordrer kjetting og kreativ kjørestil, noe min mann ikke er så begeistret for. Påskepynte, ja, har vel noen kyllinger og påskeduker og gule lys som skal på plass. Er ikke så veldig pyntete av meg, men mannen er oppvokst med en "ekstrem-pynte-til-påske-mamma" så han syns det blir litt stusselig uten. Ellers er det hagearbeid på planen. Rake løv fra i fjor!, beskjære epletrærne, klippe bringebærbuskene, luke opp i blomsterbedet. Det første jeg skal gjøre er faktisk å ordne uteplassen. Høytrykkspyle flisene, vaske av stoler, montere bord, og finne frem puter o.l. Hmmm, når jeg ser på den lista, tror jeg faktisk at min avslappende påskeferie går rett vest.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Utepilsen er utelukket, mest fordi jeg ikke liker øl. Men fordi det er litt for kaldt for kalde drikker en stund til, utendørs da. Hyttetur, nei, ikke i år. Har masse å gjøre, og siden det er så sen vår er nok veien opp til hytta lik kvikkleire. Noe som fordrer kjetting og kreativ kjørestil, noe min mann ikke er så begeistret for. Påskepynte, ja, har vel noen kyllinger og påskeduker og gule lys som skal på plass. Er ikke så veldig pyntete av meg, men mannen er oppvokst med en "ekstrem-pynte-til-påske-mamma" så han syns det blir litt stusselig uten. Ellers er det hagearbeid på planen. Rake løv fra i fjor!, beskjære epletrærne, klippe bringebærbuskene, luke opp i blomsterbedet. Det første jeg skal gjøre er faktisk å ordne uteplassen. Høytrykkspyle flisene, vaske av stoler, montere bord, og finne frem puter o.l. Hmmm, når jeg ser på den lista, tror jeg faktisk at min avslappende påskeferie går rett vest.......... ''Hmmm, når jeg ser på den lista, tror jeg faktisk at min avslappende påskeferie går rett vest.......... '' Å gjøre klar hagen til sommeren er da bare kos, så sant man har tid nok og ikke altfor høye amibsjoner om hva man skal rekke :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''Utepils?'' Regner med det ''Hyttetur?'' Ikke bestemt enda, det avhenger av vær- og føreforhold på hyttelokasjonen. '' Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Har nok noe barneproduksjon som skal frem, ja. ''Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Vil veldig gjerne på ski. Reiser vi på fjellhytte, er det fordi det er skiføre og da blir det skitur. ''Spille brettspill?'' Hvis på hyttetur: ja, Hvis hjemme: antagelig nei ''Gå på påskequiz?'' Neppe '' Blåse ut egg og male på dem?'' Neppe ''Spise lammelår?'' Antagelig, særlig hvis vi blir hjemme ''Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Gir til barna '' Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Hvis vi blir hjemme blir det litt jobbing ute og kanskje litt rydding inne. '' Gjøre klar uteplass i solen?'' Ja! '' Be på ambisiøs middag?'' Kanskje 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils? - Hyttetur?'' jaaaa Håper å få til utepils. Vi skal ikke på hytte, men til campingvognen som står på fast plass. Holder på å klargjøre de nnå om dagen. Blir herlig! -'' Dekorerer med kyllinger og den slags? - Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' bittelitt pynt, ellers nei. ''-Spille brettspill?'' eller kortspill, yatzy ''- Gå på påskequiz? '- Blåse ut egg og male på dem? - Spise lammelår?'' nei ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Mine to yngste lurte inn en status på profilen sin på fb om å få stort påskeegg om jeg ikke så det innen en viss tid. Har faktisk tenkt å overraske dem litt der ved å gjøre det. Stooort! ) ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' nja bilen må nok vaskes. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' jepp, spyle platting og kanskje få beiset litt. ''- Be på ambisiøs middag?'' nope, sånt er bare kav. Kos deg med flytting, utepils og snop! God påske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 IKEA! Jeg skal på IKEA. *lykkelig* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har tilbrakt den siste tiden med å se frem til "Semana Santa", for det er tydeligvis en stor begivenhet, det står oppslag overalt. Jeg ante ikke hva det var, før jeg noe skuffet innså i morges at det ganske enkelt betyr "Påske". Jobbing og utepils blir det mye av, iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Njaa... Er løselig bedt til en venninne sammen med resten av jentegjengen på bålgrilling og tar med en liiten Ice på baklomma kanskje ;-). Uteservering finnes ikke her, så man må servere seg sjøl. ''Hyttetur?'' Niks. Bor på fjellet, like ved et hyttefelt. ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Jepp. Ungene har med masse fra skolen. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Niks. Skisesonger er OVER for min del. (Drittlei) ''-Spille brettspill?'' Oh yes. Ungene elsker det. Jeg liker det også, så sant jeg slipper Monopol City. ''- Gå på påskequiz?'' Niks, fins ikke noe sånt her. ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Nei. Ungene lager påskepynt på skolen. Jeg setter fram. Jeg har forresten lært familiens yngste å nålefilte påskekyllinger og -egg, hvis det teller. ''- Spise lammelår?'' Helt klar. Må huske å sjekke fryseren. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Jepp. Lager tre stykker hvert år, til ungene. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Rydde ungenes klesskap og fjerne for små klær. Ikke tenåringens, h*n fikser den slags sjøl ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' For tidlig. Må vente til all snøen er borte og plenen er tørr... Men man kan jo håpe! ''- Be på ambisiøs middag?'' Ambisiøs og smbisiøs, lammelår er vel det mest avanserte denne påsken tenker jeg. *glede seg til påske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Utepils trenger ikke nødvendigvis innbære pils - det er vel først og fremst snakk om et glass (fortrinnsvis med alkohol) ute i solen :-) Forøvrig var vi ulike på det med at du definitivt skulle ha ting som lammelår og påskepynting, mens jeg var mer fokusert på utepils :-). Men så skal jeg/vi også til en by i solen :-)). Høres herlig ut med bypåske i solen Vi blir hjemme, og her er det noen steder mye snø og andre steder bart. Uansett håper jeg vi får en flott påske, Elextra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ha, lagunaFU, det liker vi! ) ''-Utepils?'' Trolig ikke. Jeg skal reise bort til grisegrente strøk hvor slikt ikke finnes. ''- Hyttetur?'' Nei, vi har bare støl som brukes om sommeren. Jeg skal på tur til familie, men da i vanlig hus. ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Bare det guttungen kommer hjem med. Hadde jeg vært hjemme hadde det blitt litt gule blomster av noe slag, grønn duk, oransje brikker, men ikke så mye kyllinger. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Absolutt ikke! Driver ikke med slikt jeg. ;o) ''-Spille brettspill?'' Mulig, kommer litt an på, men dersom det vanker besøk før vi drar (løse planer) kan det hende vi spiller. ''- Gå på påskequiz?'' Er ikke hverken her eller der vi skal tror jeg. Finnes påskebingo dit vi skal, mulig jeg hiver meg med der. ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Nei. Guttungen drar avgårde før meg, så det er mulig at han gjør noe slikt. ''- Spise lammelår?'' Ja. Ikke min favoritt, men det vil bli servert og veloppdratt som jeg er, så spiser jeg det da. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Gi bort til guttungen, samt noen tantebarn. Tvilsomt at jeg får, da sambo slanker seg og vet at dersom noe gies til meg, så er det han som spiser det opp. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Ikke jeg, men sambo klarer ikke være i ro så han har sikkert planer av noe slag. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Er det fint vær før vi drar så kommer det nok noe ute ja. Jeg har allerede dratt frem 2 stoler og ett lite bord som jeg sitter ved på fine dager. ''- Be på ambisiøs middag?'' Nei. jeg er bedt i middag da, men hvor ambisiøs den er vet jeg ikke. Lykke til med flytting og alt, og god påske laguna! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Hvie egen veranda, og brus/vin aksepteres i stedet for øl, så JA, definitivt! ''- Hyttetur?'' Å nei, absolutt ikke! Det måtte i så fall vært til sjøen. Ikke fjellet nå, nei. Det er VÅR! ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Ja, har masse fin påskepynt. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' NEI!!!!!!! ''-Spille brettspill?'' JA!!! Absolutt! Sammen med mann og barn, vi koser oss veldig med det. Favorittene for tiden er Ubongo og Ticket to Ride, Europe. Har kjøpt et nytt spill som jeg ikke husker hva heter - må testes ut i alle fall. ''- Gå på påskequiz?'' Nei, men jeg følger med på Påskelabyrinten på radio. ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Har blåst ut, barna maler. ''- Spise lammelår?'' Absolutt! Må huske å kjøpe. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Gi bort. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Må rydde litt. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Den er klar! )) ''- Be på ambisiøs middag?'' Nei, men er heldigvis invitert på middag. Vet ikke om den blir ambisiøs, men sikker på at det blir hyggelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Det håper jeg da virkelig! :-) ''- Hyttetur?'' Jepp - takk til snille venner som har invitert oss! :-) ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Nope, reiser bort og da blir det ikke noe gult her hjemme. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Jepp, og slik værmeldingen ser ut blir det i regn... Blæh. ''-Spille brettspill?'' Garantert! :-) ''- Gå på påskequiz?'' Det arrangerer vi på hytta! :-) ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Nei gudforby! ''- Spise lammelår?'' Hvis jeg får være med på å bestemme menyen, så ja. :-) ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' I år som tidligere år skal jeg nok agere påskehare, så jeg skal gi bort. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Overhode ikke. Her skal bare være ferie! :-) ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Done. :-) ''- Be på ambisiøs middag?'' Niks, men hvis noen ber meg på en slik middag skal jeg takke pent ja, og rose maten opp i skyene! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Regner med det ''- Hyttetur?'' Ja ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Bare hvis ungene insisterer... ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Niks! Hyttetur ved sjøen :-) ''-Spille brettspill?'' Kanskje med ungene ''- Gå på påskequiz?'' Neppe ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Neppe ''- Spise lammelår?'' Ja, satser på det! ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Ja, til ungene :-) ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Ja, helt sikkert! ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Ja!! ''- Be på ambisiøs middag?'' Kanskje det lammelåret? Ikke så ambisiøst, kanskje, men... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 ''-Utepils?'' Check. ''- Hyttetur?'' Nope. Påskefjellet med storfamilien er ikke my cup of tea. ''- Dekorerer med kyllinger og den slags?'' Over mitt lik. ''- Stå på ski (om det fortsatt er føre da)?'' Også over mitt lik. ''-Spille brettspill?'' Nei. ''- Gå på påskequiz?'' Ikke planlagt, men absolutt ikke utelukket. ''- Blåse ut egg og male på dem?'' Nei. hva er vitsen med det? ''- Spise lammelår?'' Ikke planlagt, men heller ikke en umulighet. Jeg planlegger sjelden menyene mine ei uke i forveien. ''-Gi bort eller få et påskeegg med snop i?'' Nei, det får faren til kidsa ta seg av i år. Men kanskje jeg skal gi ett til meg selv? Eller ennå bedre: Kanskje kjæresten min skal gi meg ett? Det synes jeg han skulle. ''- Noe praktisk, som å vaske bil, rydde på loftet, eller male en dings?'' Beskjære et kirsebærtre. Og kjøpe noen fine blomster jeg kan ha på verandaen. Og vaske kåken min, den ser ikke ut i måneskinn etter denne uka, som har vært travel. ''- Gjøre klar uteplass i solen?'' Jepp. Skal ta av presenninga på bordet (som var for stort til å få ned i kjelleren) og finne fram stolene og grillen. Hurra! ''- Be på ambisiøs middag?'' Kanskje? Men først og fremst skal jeg nyte en ambisiøs middag på en av Gordon Ramsays restauranter i London! Yippiii! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/363312-fu-hvilke-av-disse-skal-du-i-p%C3%A5sken/#findComment-3149091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.