Gå til innhold

Noen synske her? Finner ikke passet mitt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det? Skal reise tirsdag, og er ikke i nærheten av å huske hvor jeg har lagt det, ei heller når jeg brukte det sist.

Fuck-a-duck :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I skuffen i kommoden i gangen, det ser jeg tydelig ;-)

Skrevet

I skuffen i kommoden i gangen, det ser jeg tydelig ;-)

Har ingen kommode i gangen :(

Skrevet

Det ligger i en håndveske eller en sekk som du brukte sist du var på tur.

Skrevet

Har ingen kommode i gangen :(

Da MÅ jeg ha blandet deg med en annen ;-)

Du får høre med de andre synske her inne, men i mellomtiden anbefaler jeg deg å lete gjennom huset... Når var forrige gang du var i utlandet?

Gjest klarsynt
Skrevet

Det ligger i kofferten som står på loftet.

Skrevet

Det ligger i en håndveske eller en sekk som du brukte sist du var på tur.

Har leita gjennom den eneste veska jeg pleier å bruke. Og pc-sekken min, men der var de ikke. :(

Skrevet

Ah. Bra forsøk. Skal sjekke.

Skrevet

Da MÅ jeg ha blandet deg med en annen ;-)

Du får høre med de andre synske her inne, men i mellomtiden anbefaler jeg deg å lete gjennom huset... Når var forrige gang du var i utlandet?

Jeg leiter, tro meg :(

Jeg tror ikke jeg har brukt dem siden i fjor sommer, men jeg husker ikke helt om det var før eller etter at jeg flytta :(((

Skrevet

Der var de ikke. Men jeg fant ungene sine, som jeg akkurat hadde beskyldt faren deres for å somle bort.

Faen :(

Gjest Elextra
Skrevet

Passet ligger i glidlåslommen på utsiden av den lille kofferten din.

Skrevet

Passet ligger i glidlåslommen på utsiden av den lille kofferten din.

Nope :(

Skrevet

Synsk er jeg ikke, beklager, men våre er i bokhylla bak bøkene på P - kanskje du har lagt ditt på en tilsvarende plass?

Gjest Elextra
Skrevet

Nope :(

I innerlommen på jakken du hadde da du reiste sist!

Gjest Elextra
Skrevet

Synsk er jeg ikke, beklager, men våre er i bokhylla bak bøkene på P - kanskje du har lagt ditt på en tilsvarende plass?

''våre er i bokhylla bak bøkene på P ''

Det var da voldsomt - i tilfelle innbrudd, eller!?

Våre ligger i en skuff der de i øverste lille kommodeskuff.

Skrevet

Vært gjennom bokhyller uten resultat :(

Skrevet

I innerlommen på jakken du hadde da du reiste sist!

Har ingen jakker med innerlomme. Og hvordan kan jeg huske hva jeg hadde på meg da jeg var på sommerferie i fjor? Jeg husker ikke en gang om det var før eller etter at jeg flytta! :( Har gjennomsøkt kameraveske også :(

Mitt håp er at de kan ligge i sekken til kjæresten min, dersom han hadde denne som håndbagasje da vi var i Frankrike, men det får han ikke sjekka før han kommer hjem fra jobben :(

Gjest Modern77
Skrevet

Det ligger i roteskuffa di under masse papir.

NEste gang får du ha det i en brevmappe.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg leiter, tro meg :(

Jeg tror ikke jeg har brukt dem siden i fjor sommer, men jeg husker ikke helt om det var før eller etter at jeg flytta :(((

Du la viktige papirer i en eske da du flyttet. Der ligger også passet. Du satte esken i boden.

Skrevet

De lå aller, aller nederst i en pokker så stor skal-snart-rydde-den-bunke med papirer på skrivepulten min. Hurra!

Og en stor takk snille dolere som prøvde å hjelpe meg med å leite! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...