Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Det er noe som heter vårslapphet...

om det er pollen vet jeg ikke, går du på allergimedisin? Det kan gjøre at en blir trøtt og sløv.

Er du slapp og trøtt og vet at du sover nok kan det jo være greit å sjekke blodprosenten og jernlagrene, kanskje også b12.

Drikk masse vann, drikker du lite blir blodet tyktflytende og du blir trøtt og slapp.

Mosjoner regelmessig, lev regelmessig, hold et jevnt blodsukker,

få nok søvn 7-8 timer.

Det er noe som heter vårslapphet...

om det er pollen vet jeg ikke, går du på allergimedisin? Det kan gjøre at en blir trøtt og sløv.

Er du slapp og trøtt og vet at du sover nok kan det jo være greit å sjekke blodprosenten og jernlagrene, kanskje også b12.

Drikk masse vann, drikker du lite blir blodet tyktflytende og du blir trøtt og slapp.

Mosjoner regelmessig, lev regelmessig, hold et jevnt blodsukker,

få nok søvn 7-8 timer.

Da tror jeg at jeg har en stor grad av vårslapphet, er så trøtt at jeg går i svime om dagen. Jeg trener og spiser regelmessig, normalt sunt kosthold vil jeg tro. Drikker kanskje litt lite vann og har problemer med å sove mer enn 5 timer sammenhengende.

Har sjekket stoffskifte, B12 og jernlager, alt var ok.

Gjest Modern77

Da tror jeg at jeg har en stor grad av vårslapphet, er så trøtt at jeg går i svime om dagen. Jeg trener og spiser regelmessig, normalt sunt kosthold vil jeg tro. Drikker kanskje litt lite vann og har problemer med å sove mer enn 5 timer sammenhengende.

Har sjekket stoffskifte, B12 og jernlager, alt var ok.

Ok, da får du prøve å sove mer og drikke mer vann :-) Spesielt hvis du drikker kaffe. Mange går jo i den fella når de er trøtt og drikker kaffe for å våkne. Men kaffe trekker vann ut av kroppen og da blir vi enda trøttere. Erstatt væsketapet med to glass vann per kopp kaffe.

Ok, da får du prøve å sove mer og drikke mer vann :-) Spesielt hvis du drikker kaffe. Mange går jo i den fella når de er trøtt og drikker kaffe for å våkne. Men kaffe trekker vann ut av kroppen og da blir vi enda trøttere. Erstatt væsketapet med to glass vann per kopp kaffe.

Du er vel inne på noe vesentlig der:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...